پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله17:45 - 1392/03/23
افتتاح سینما پنج بعدی پاوه

اولین سینما پنج بعدی در شهر پاوه افتتاح شد

هزارماسوله:امروز صبح مراسم افتتاح اين سينما با حضور فرماندار و جمعي از مسئولان شهرستان در پارك شيهد كاظمي برگزار شد

به گزارش هزارماسوله: ابراهيمي  با اشاره به اينكه اين سينما با مشاركت بخش خصوصي با اعتباري بالغ بر 1 ميليارد ريال راه اندازي شد افزود : اين طرح با هدف استفاده بهينه فرهنگي از فضاهاي مناسب شهري و پارك و مجوعه هاي تفريحي و به منظور پر کردن اوقات فراغت جوانان و خانواده‌ها اجرا شده است .
ابراهيمي هدف از راه اندازي سينما پنج بعدي را ايجاد مكاني شاد و مفرح براي شهروندان عنوان كرد و اظهار داشت : اين سينما دارای 18 صندلی با امکانات و تجهیزات روز و مدرن بوده و از ايمني و کيفيت بالايي برخوردار است .
در ادامه حسين خدرويسي فرماندار شهرستان پاوه در اين مراسم از تلاش هاي شبانه روزي شهردار پاوه به دليل نبود منابع مالي و درآمدي مناسب در راستاي اجراي طرح ها تشكر كرد و گفت : در سه سال گذشته شاهد خدمات چشمگيري به وسيله شهرداري پاوه  بوده ايم .  
وي با اشاره به اينكه شهرداري پاوه در اجراي طرح ها و برنامه ها بدون اشكال و ايراد نبوده است افزود : شهرداري پاوه در مقايسه با ساير شهرداري هاي استان خدمات قابل توجهي در مبلمان شهري ، ايجاد و رسيدگي به پارك ها ، راه اندازي بازارچه هاي مرزي و رسيدگي به نقاط محرم شهر انجام داده و روند رو به رشدي داشته است .
فرماندار شهرستان در پايان از خدمات سرمايه گذار بخش خصوصي جهت راه اندازي سينما پنج بعدي براي مردم اين ديار مرزنشين تقدير كرد