پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله08:48 - 1392/03/24
امام جمعه پاوه:

نامزدها اخلاق انتخاباتي را رعايت كنند

هزارماسوله:امام جمعه پاوه با مطلوب دانستن نحوه تبليغات نامزدهاي رياست جمهوري و شوراي اسلامي شهر در اين شهرستان بر رعايت اخلاق انتخاباتي توسط نامزدها و هواداران آنها تاكيد كرد

  ماموستا ملا "قادر قادري" روز چهارشنبه در نشست توجيهي دست اندركاران انتخابات با تاكيد بر حفاظت از آراي مردم توسط دست اندركاران انتخابات، امانتداري و قضاوت درست را موجب سعادت دنيا و آخرت دانست. 
وي با اشاره به وظايف و مأموريت رييس جمهوري و اعضاي شوراها گفت: هدف و مسير هر دو خدمت به مردم و پاسخگويي به مطالبات آنان است و هر دو در مقابل ملت و رهبري پاسخگو هستند. 
امام جمعه پاوه با تاكيد بر حضور حداكثري آحاد مردم در انتخابات و متجلي ساختن اراده ملت در تعيين سرنوشت خويش، بر تصميم گيري و انتخاب آگاهانه براي انتخابي درست و صحيح تاكيد كرد. 
مديركل سياسي و انتخابات استانداري كرمانشاه نيز از رعايت قانون تبليغات انتخابات در پاوه قدرداني كرد و گفت: از مردم فرهنگي پاوه غير از اين هم انتظار نمي رود زيرا كه مردم اين شهرستان در طول تاريخ انقلاب اسلامي همواره حماسه ساز بوده اند. 
"هومان بهرامي"، صداقت و امانتداري از آراي مردم را به بهترين وجه ممكن توسط عوامل اجرايي، نظارتي و بازرسي مورد تاكيد قرار داد و گفت: تمهيدات لازم براي حضور پرشور مردم استان كرمانشاه در پاي صندوق هاي اخذ رأي و تحقق حماسه سياسي فراهم شده است. 
"حسين خدرويسي" فرماندار پاوه نيز با ارائه گزارشي از روند اجراي انتخابات گفت: 72 شعبه اخذ رأي شامل 55 شعبه ثابت شهري و روستايي و 17 شعبه سيار شهري و روستايي با يك هزار و 300 نفر عوامل اجرايي، نظارتي و بازرسي و محافظين صندوق ها آراي مردم را جمع آوري مي كنند
 
روابط عمومي فرمانداري پاوه