مدیر کل پست استان کرمانشاه در گفتگویی با خبرنگارهزارماسولهدر بازدید از اداره پست شهرستان پاوه اظهار داشت: اداره پست شهرستان پاوه به لحاظ ازدیاد مرسولات پستی باید اهتمام و تلاش بیشتری نسبت به آن در جهت ارائه خدمات مطلوب به همشهریان شود.
حاتم سلیمانیبا بیان اینکه اداره پست شهرستان پاوه با 6 پرسنل مشغول ارائه خدمات به ارباب رجوع هستند افزود: پست شهرستان پاوه شامل بخشهای نوسود، نودشه و باینگان است که در قالب 7 نمایندگی پستی، 15 پیک و 13 دفتر ICT روستایی ؛ ارائه خدمات به شهروندان شهرستان پاوه را انجام می دهند.
وی با اشارهبه ازدیاد مرسولات در کل استان گفت: در شش ماهه اول امسال درسطح استان ، 11 میلیون مرسوله که 5 میلیون ان مربوط به مرسولات صادره که 280 هزار مرسوله ان مربوط به پاوه و 6 میلیون ان نیز به مرسولات وارده که بیش از 300 هزار ان مربوط به پاوه بودند،جابجا شده شده است.
وی ادامه داد:این مقدار جابجایی مرسولات در سطح استان نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 7 درصدی در مرسولات صادره و 17 درصدی در مرسولات وارده به استان را نشان می دهد.
سلیمانی تصریح داشت:رشد ترافیکی و ازدیاد مرسوله ،می تواند هزینه های تردد درون شهری و برون شهری و بسیاری از مسائل و مشکلات همشهریان را مرتفع نماید.
مدیر کل پست استان کرمانشاهشاخصه های ارزیابی ادارات پست شهرها را در دو بعد سرویس فرهنگی و مشتری مداری خواند و گفت: تمامی شهرهای استان بر اساس شاخص هایی در پایان هر ماه ارزیابی و ادارات برتر استان را از لحاظ رعایت آیتم های کیفی معرفی خواهیم کرد.
وی افزود:خوشبختانه با توجه به پیگیری های ریاست اداره پست شهرستان پاوه، این اداره مشکل خاصی را در امورات روزانه نداشته و با ارزیابی دو بعد سرویس فرهنگی و مشتری مداریشهرستان پاوه جزء سه شهرستان برتردر سطح استان محسوب می شود.
سلیمانیبا اشاره به وجود نرم افزار جامع مدیریتی به صورت آنلاین در تمامی مراکز پستی گفت: نرم افزار جامع مدیریتی به صورت آنلاین و ریز عملکرد؛ چهار شاخص درآمد، تعداد مرسولات، کاهش هزینه و بحث کیفی تمامی واحدهای پستی استان را ارزیابی و در پایان هر ماه نتیجه کنترل واحدهای پستی را به شهرستان ان واحد ارسال می کند.
ویدر بخش دیگر سخنان خود رسالت اداره پست را ارائه خدمات به مردم عنوان کرد و گفت: رسالت اداره پست در اکثر نقاط کشور، می تواند با جایگزینی شیوه مکاتبه به جای مراجعه حضوری به عنوان یک حلقه واسط بین تحویل دهنده و تحویل گیرنده عمل نماید.
وی افزود:شاخصه اصلی تفاوت اداره پست با دیگر سازمان ها و نهادها، ارائه خدمات این اداره در مکان و آدرس مورد نظر در هر مرسوله به صورت تعامل و ارتباط به صورت چهره به چهره مامور پست با مردم است در حالی که دیگر سازمان ها؛ مردم باید حضورا به آن نهاد و سازمان مراجعه نمایند.
وی خاطر نشان ساخت:10 هزار جابجایی مرسوله از طریق فقط پیک موتوری در شش ماهه اول امسال ، نشان می دهد که از 10 هزار مسافرت و تردد ، هزینه های مضاعف، کاهش آلودگی محیط زیست و بسیاری موارد دیگر با تعامل مامور پست با مردم جلوگیری به عمل آورده است.
وی در پایانهدف از بازدید اداره پست شهرستان پاوه را جزء برنامه های ادواری خواند و گفت: بازدید از واحدهای پستی شهرها در جهت مرتفع نمودن مشکلات و گرفتاریها جزء برنامه های ادواری ما است که در این برنامه ها از تعمیرات ساختمان اداره پست شهرستان پاوه و نودشه بازدید به عمل آوردیم.
