پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله03:29 - 1394/04/18

استقبال و دعوت وبسايتها و رسانه هاي منطقه از برگزاري راهپيمايي روز قدس

دعوت گسترده از مردم برای حضور یکپارچه در راهپیمایی روز قدس از بین کلیه وبلاگها و سايتها منطقه انتشار يافته است.

به گزارشهزار ماسوله،دعوت گسترده از مردم برای حضور یکپارچه در راهپیمایی روز قدس از بین کلیه وبلاگها و سايتها منطقه انتشار يافته است.

 با نزدیک شدن به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان کشور های اسلامی آماده برگزاری گسترده راهپیمایی روز قدس می شوند ، جمهوری اسلامی ایران نيز خود را براي هر چه باشكوه تر برگزار كردن آن آماده مي كند.

امسال اهمیت روز قدس با توجه به شرایط منطقه و جريان داعش ، حملات رژیم آل سعود علیه مردم یمن از اين نظر جلوه ای خاص خواهد داشت ، كه صهيونيسم عامل اصلي اين جنايتها در خاورميانه بوده و با اين اقدامات تنها كمرنگ شدن قضيه ظلم و ستم خود به مردم مظلوم فلسطين را بيان مي دارد.

اسرائيل كه امروز دشمن مشترك همه مسلمانان جهان است با ايجاد آشوب در بين كشورهاي اسلامي با جرياناتي مختلف ، حاشيه اي امن را براي خود درست كرده و از اين طريق سعي در انحراف افكار عمومي جوامع از مساله فلسطين را دارد.

ولي همواره علما و روحانيت و رسانه ها در آستانه اين روز، از مردم خواسته اند با حضور باشکوه و گسترده خود در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و کشورهای اسلامی اعلام کنند.

استقبال جهانیان بویژه مسلمانان از روز جهانی قدس و برپایی یک روز تاريخي، به منزله‌ی اعلام موضع واحد و یکپارچه مردم جهان، سني ، شيعه و اقوام مختلف بر علیه دولت غاصب اسراییل ، بر ارکان قدرت نظام سلطه است.

در آستانه روز جهانی قدس،علما و روحانيت از مردم خواستند با حضور باشکوه و گسترده خود در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و کشور های اسلامی اعلام کنند.

سايت هاي اين منطقه نيز حرکت عظیم مردم در حمایت از فلسطین در روز قدس، را در ساليان گذشته يادآور شده و با ارائه گزارشات متعدد و مصاحبه هاي مختلف با روحانيت اعلام كرده اند كه در این روز مردم باید بدانند، غده سرطانی به نام اسرائیل اشغال گر تا هنگامی که باشد منطقه آرامش نخواهد دید.