پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله18:54 - 1394/05/22
جهانبخش ولدبيگي مطرح كرد:

اتمام بیمارستان پاوه ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه گفت: بیمارستان جدیدالاحداث شهرستان پاوه از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و برای اتمام و تکمیل به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

به گزارشهزار ماسوله، جهانبخش ولدبیگی در گفتگو باخبرنگار مهر، اظهار داشت: متاسفانه بیمارستان قدس پاوه به مکانی کلنگی تبدیل شده و پاسخگوی نیاز جمعیت ۵۹ هزار نفری پاوه و اورامانات نیست و در این راستا بیمارستان جدیدالاحداث پاوه با برخورداری از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی برای اتمام و تجهیز کامل به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه از راه‌اندازی درمانگاه بانی وره از توابع این شهرستان در ۶ ماه آینده خبر داد و افزود: این پروژه در هفته دولت با حضور وزیر راه و شهرسازی کلنگ زنی خواهد شد.

وی کمبود آمبولانس را از مهمترین مشکلات بیمارستان قدس پاوه دانست و گفت: متاسفانه با کمبود شدید آمبولانس و نیروی درمانی در این شهرستان مواجه هستیم  و نبود دفتر رادیولوژی دیجیتال نیز کار را برای ما مشکل کرده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه ابراز امیدواری کرد: شهریور ماه امسال در نشستی با رئیس بنیاد برکت و نیز با همت دکتر کریم، آقای منوچهری و ماموستا قادری  مشکلات بیمارستان پاوه بررسی خواهد شد.

ولدبیگی در پایان افزود: به دلیل کمبود تجهیزات و نیروی درمانی اعزام بیماران در مواقع ضروری به کرمانشاه انجام می‌شود که با تکمیل بیمارستان پاوه به عنوان بزرگترین بیمارستان در سطح شهرستانهای استان از این مشکل رهایی می‌یابیم.