پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله09:38 - 1394/07/12

همایش پیاده روی خانوادگی در نوسود برگزار شد

به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس همایش پیاده روی خانوادگی با استقبال اقشار مختلف مردم در نوسود برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، به همت آموزش وپرورش منطقه نوسود و همکاری حوزه مقاومت بسیج نوسود پنجشنبه نهم مهرماه جاری همایش پیاده روی خانوادگی با حضور خانواده ها و استقبال ویژه ی دانش آموزان برگزار گردید.
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز بهار تعلیم و تربیت و تقدیر از حضور اقشار مختلف، هدف از برگزاری این همایش را تقویت و ترویج فرهنگ ورزش در جامعه و ایجاد فضای نشاط و شادابی در بین دانش آموزان و خانواده ی آنها عنوان کرد.
منصور وهابی برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای، حیاط پویا، تقویت ورزش همگانی، ارتقاء سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی را از برنامه های حوزه تربیت بدنی این اداره برشمرد.
این همایش ساعت سه بعدازظهر از اداره آموزش و پرورش نوسود جنب میدان معلم آغاز و پس از طی مسیر سه کیلومتری در روستای وزلی جنب دبستان تکاوران به پایان رسید.
گفتنی است در پایان همایش در میان شور و نشاط مردم خصوصاً دانش آموزان، مبلغ ۴ میلیون ریال به قید قرعه به تعداد ۲۰ نفر از شرکت کنندگان اهداء شد.