پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله19:07 - 1394/09/07
در سفر استاندار کرمانشاه به پاوه:

رازانی: پاوه پیشانی کشور ما در غرب ایران است/تمامی توان خود را برای توسعه این شهرستان به کار خواهیم بست

استاندار کرمانشاه در سفر یک روزه خود به شهرستان پاوه گفت: پاوه پیشانی کشور ما در غرب ایران است که باید نهایت توان خود را در خدمت به مردم این منطقه به کار ببندیم.

به گزارشهزار ماسوله، استاندار کرمانشاه و هیئت همراه صبح امروز در سفر خود به شهرستان پاوه ابتدا در بدو ورود به این شهر، با حضور در یادمان شهدا و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشت.

در ابتدا امام جمعه پاوه ضمن خیر مقدم به استاندار و هیئت همراه اظهار داشت: ان شاالله سفر استاندار به این شهرستان مایه خیر و برکت باشد.

ماموستا ملا قادر قادری افزود: سال 57 که انقلاب به لطف خداوند و رهبری بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران به پیروزی رسید، همین جنگ خیزانی که امروز خاورمیانه را دچار جنگ های خاصی کرده اند، قصد رقم زدن سرنوشتی همچون کشورهای مصر و لیبی را برای انقلاب داشتند که موفق نشدند.

وی گفت: حضور شهید چمران و مقاومت مردم این منطقه نیز در آن دوران باعث شد در آن جنگ نجات پیدا بکنم.

وی ادامه داد: اکنون ۳۶ سال از پیروزی انقلاب می گذرد و ما طی این مدت توانسته ایم با تلاش های نیروهای نظامی و تفاهم و همدلی خاص بین مردم و مسئولان در منطقه سربلند باشیم.

وی به نقشه های متعدد دشمنان برای ضربه زدن به کشور و دین اسلام از جمله تشکیل گروهک های تروریستی اشاره کرد و بصیرت را لازمه مقابله با برنامه ها و نقشه های دشمنان عنوان کرد.

ماموستا قادری در ادامه خواستار توجه بیش از پیش به مردم مناطق مرزنشین شد و خاطر نشان کرد: مردم پاوه علاوه بر حق شهروندی، حقوق مرزی نیز دارند که باید مورد توجه باشد.

در ادامه استاندار کرمانشاه نیز اظهار داشت: بحران پاوه و ایثارگری های مردم این شهرستان طی دوران جنگ در پاک کردن از ضد انقلاب ، هیچ گاه از یاد نخواهد رفت.

اسدالله رازانی داشتن مسئولیت را فرصتی برای خدمتگزاری دانست و افزود: آنچه که در توان فکری و اجرایی داریم را در راستای توسعه منطقه به کار خواهیم بست.

وی گفت: پاوه پیشانی کشور ما در غرب ایران است که باید نهایت توان خود را در خدمت به مردم این منطقه به کار ببندیم.