پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله10:11 - 1394/10/02

تیم فوتسال بانوان هیئت فوتبال پاوه به مقام دوم مسابقات فوتسال لیگ برتر استان دست یافت

از سری مسابقات فوتسال بانوان لیگ برتر استان که با حضور پنج تیم کرمانشاه ، بیستون ، هیئت فوتبال پاوه ، روانسر ، بیستون و اسلام آباد به صورت دوره ای و به میزبانی کرمانشاه برگزار شدند ، نماینده پاوه با دو برد ویک تساوی و یک باخت و بعد از تیم کرمانشاه که قهرمان این مسابقات شد ،مقام دوم این مسابقات را به خود اختصاص داد .

به گزارشهزار ماسوله، از سری مسابقات فوتسال بانوان لیگ برتر استان که با حضور پنج تیم کرمانشاه ، بیستون ، هیئت فوتبال پاوه ، روانسر ، بیستون و اسلام آباد به صورت دوره ای و به میزبانی کرمانشاه برگزار شدند ، نماینده پاوه با دو برد ویک تساوی و یک باخت و بعد از تیم کرمانشاه که قهرمان این مسابقات شد ،مقام دوم این مسابقات را به خود اختصاص داد .

نماینده پاوه در مسابقه اول خود که تیم فوتسال بیستون بود با دو گل ژینو رستمی متوقف شد و مسابقه را با نتیجه دو بر دو مساوی به پایان برد . مسابقه دوم این تیم مقابل تیم قدرتمند کرمانشاه بود که مسابقه را با نتیجه پنج بر سه به حریف خود واگذار نمود ، هر سه گل تیم پاوه را خانم ژینو رستمی به ثمر رساند .

در هفته سوم نماینده پاوه مقابل تیم روانسر قرار گرفت که موفق شد با دو گل ژینو رستمی و یک گل صبا رحیمیان با نتیجه سه بر دو تیم روانسر را شکست دهد .

در هفته پایانی نیز که روز دوشنبه ۲۸ آذرماه برگزار شد بانوان پاوه ای موفق شدند تیم اسلام آباد را با نتیجه دو بر یک شکست دهد و با کسب هفت امتیاز نایب قهرمان این مسابقات شود . زننده گلهای نماینده پاوه مقابل اسلام آباد خانم ها ژینو رستمی و صبا رحیمیان بودند . بازیکنان تیم فوتسال بانوان پاوه خانم ها ژینا بابایی ، شکوفه محمدی ، نرگس رحمانی ، شکیبا احمدی ، دنیا کریمی ، مژده رجبی ، ژینو رستمی ، نسیبه امینی ، صبا رحیمیان ، آزین محمودی نیان احمدی ندا قادریان ، هانیه سعدالهی و رقیه خسروی به سرمربیگری خانم تهمینه صیدی بودند .

لازم به ذکر است که تیم بانوان پاوه برای اولین بار است که در این مسابقات شرکت می کنند و بیشتر از شش ماه است که زیر نظر مربی برتر سال ۱۳۹۳ ایران خانم تهمینه صیدی آموزش می بینند.