پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله19:05 - 1394/10/05

گروه مولودی خوانی ذاکرین پاوه امشب در برنامه چریکه شو به اجرای برنامه زنده می پردازد

به مناسبت میلاد نبی مکرم اسلام(ص) گروه مولودی خوانی ذاکرین پاوه امشب در برنامه چریکه شو شبکه استانی کردستان به اجرای برنامه زنده می پردازد.

به گزارشهزار ماسوله، برنامه ترکیبی چریکه شو که از ابتدای سال جاری و با هدف توجه به موسیقی کردی و شناسایی استعدادهای این بخش آغاز شد خیلی سریع و به دلیل داشتن آیتم های مختلف به برنامه ای پر مخاطب تبدیل شد و رکورد ارسال پیامک به یک برنامه استانی نیز شکسته شد.

چریکه شو که برنامه ای با هدف شناسایی و کشف استعدادهای جوان در حوزه موسیقی کردی پخش می شود ارتباط و تعامل نزدیکی با مخاطبان برقرار می کند.

در این برنامه هر شب شرکت کنندگانی با حضور خود و با آواز خواندن به زبان کردی ، مردم با ارسال پیامک برترین آن شرکت کنندگان را انتخاب کرده و در پایان هر هفته نیز برترین ها انتخاب و در نهایت شرکت کننده برتر ماه نیز انتخاب می شود تا در پایان فصل چهار نفر برگزیده راهی فینال شوند.

 

رئیس اداره ارشاد اسلامی پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: بنا به دعوت برنامه چریکه شو امشب جوانان پاوه ای جهت اجرای برنامه خود در آن مکان حضور می یابند.

هدایت محمودی افزود: گروه مولودی خوانی ذاکرین پاوه وابسته به انجمن نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه که اعضای آن متشکل از جوانان با استعداد پاوه است امشب راس ساعت 10 به اجرای برنامه خود می پردازند.

وی گفت: اردشیر منوچهری به عنوان سرپرست این گروه به همراه اعضای گروه، در طول یک ماه گذشته همواره به تمرینات خاص در اجرای هرچه بهتر برگزار کردن برنامه امشب پرداختنه اند.

وی با بیان اینکه بنده هم امشب با حضور در آن مکان این گروه را همراهی خواهم کرد ادامه داد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه نیز همکاری لازم را با این گروه داشته است.

 

گفتنی است که آرمان صالحی به عنوان تک خوان، ارجمند عزیزی ، آرمين عزیزی، مروت مرادی و مهران حسینی به عنوان اعضای گروه كُر و دانیال محمود نژاد ، سینا ولدبیگی و نوید بهرامی به عنوان نوازندگان دف ؛ محمد شاهد باباخاص به عنوان نوازنده طبل و با سرپرستی اردشیر منوچهری در این برنامه حضور دارند.