پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله19:04 - 1394/10/08

سلام پاوه در روزهای آتی شروع به کار می کند

جلسه بررسي مشكلات رسانه اي در شهرستان پاوه و ايجاد ساختارهاي لازم جهت بازگشت سايت سلام پاوه برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، یکشنبه شب جلسه بررسي مشكلات رسانه اي در شهرستان پاوه و ايجاد ساختارهاي لازم جهت بازگشت سايت سلام پاوه برگزار شد.

قابل ذکر است که بدلیل ذیق وقت انتشار گزارش این جلسه در این سایت خبری تحلیلی به تعویق افتاد.

در راستاي بررسي مشكلات رسانه اي در شهرستان پاوه و ايجاد زیر ساختارهاي لازم جهت بازگشت سايت سلام پاوه و ادامه خدمت رساني عزيزان خادم در اين سايت ؛جلسه اي رأس ساعت ٨ شب روز يكشنبه در سالن ارشاد اسلامي با حضور علاقه مندان به بازگشت سایت سلام پاوه برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه مدیر سایت سلام پاوه ضمن خیر مقدم به حضار در جلسه به بیان مطالبی در خصوص مشکلات عدیده سایت سلام پاوه پرداخت و اظهار داشت: این مشکلات برای خبرنگاران سایتهای محلی پاوه مشترک است.

وی با انتقاد از مسئولین فرهنگی در عدم حمایت از سایتهای خبری پاوه افزود: بی توجهی فرماندار پاوه و بخشدارانش ، رئیس اداره ارشاد اسلامی و مسئولین فرهنگی در حذف یک رسانه فرهنگی با وجود مشکلات عدیده آن رسانه، قابل تامل است.

وی حذف پروسه های و جریانهای مثبت فرهنگی را در شهرستان یک زنگ خطر برای جامعه ما دانست.

وی با بیان اینکه اینجانب شخصا هیچ گونه مشکل مالی نداشته و تعطیلی این سایت نیز با صرف هزینه های زیادی همراه بود گفت:تعطیلی سلام پاوه ناشی از فشار و یا نگاه امنیتی …نبوده بلکه این امر محصول مشکلات اقتصادی و در رأس آن بیکاری عوامل اجرایی و فشار مضاعف خانواده به دلیل ابهام در آینده شغلی دانست که ما را وادار به تصمیم ناخواسته ای نمود.


برهان عبدی نیز در این جلسه با بیان اینکه در مقطع تاریخی حساسی قرار داریم اظهار داشت: نسل بعدی ما به جرات می توان گفت که نسبت به مسائل روز بی تفاوت بوده و همین باعث عقب ماندگی ما شده است.

وی با بیان اینکه رکن مهم یادگیری و افزایش اطلاعات عمومی مردم رسانه است افزود: مبنای بالا بردن افکار عمومی رسانه است.

وی در ادامه به بیان مشکلات خاص سایت سلام پاوه پرداخت.


حیدر اسلامی نیا نیز در باره چگونگی در اختیار گذاشتن محلی برای فعالیت سایت سلام پاوه اظهار داشت: بنا به دستور العمل مصوبات برگزاری جلسه در دومین جلسه شورای دور چهارم، قرار بر این شد که هیچ دکه ای را با هدف منافع شهر به هیچ کس واگذار ننمائیم

وی با بیان اینکه حضور این نخبگان در این جلسه را به فال نیک می گیریم گفت: ان شاالله با دائر نمودن انجمن مردمی نه تنها به سایت سلام پاوه بلکه به دیگر سایتهای پاوه نیز مورد حمایت قرار گیرند.


سیروس امین زاده نیز در این جلسه اظهار داشت: کسی من را به این جلسه دعوت نکرده است بلکه سلام پاوه من را به پشت این تریبون کشانده است .

وی با بیان اینکه رسانه پایه و اساس زندگیمان است افزود: نقد من از سایت سلام پاوه واکاوی منصفانه است که قصد برجسته نمایی ضعف های این سایت را نیز ندارم.

وی رسانه را کنش گر دو سویه خواند و گفت: رسانه می تواند وابسته که عقاید خبرهای آن موسسه را انتشار می دهد و یا مستقل از هر گونه موسسات باشد.

وی ادامه داد: کار اصلی رسانه ایجاد سوال برای تحقیقات کاربران است که در نهایت متن پیام و بازخورد آن در جامعه مفید خواهد بود.

 فاروق یوسفی نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از وضعیت رسانه در پاوه پرداخت و گفت: استفاده مردم و شهروندان این شهرستان از رسانه و اینترنت و مطرح بودن این شهرستان به عنوان یک شهر فرهنگی بسی جای تقدیر و تشکر را دارد.

وی افزود: با حضور این علاقه مندان به سایت سلام پاوه،ما خواهان بازگشت سایت سلام پاوه و فعالیت مجدد آن هستیم.


دکتر هدایت محمودی رئیس اداره ارشاد اسلامی پاوه نیز گفت: انتقاد اولین گام برای سازندگی خواهد بود و این را هم خواهم پذیرفت که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محل حل موضوعات و مشکلات رسانه است.

وی افزود: سلام پاوه بدون هیچ درآمدی و بدون هیچ دلیل امنیتی به ورطه تعطیلی کشانده شد و اینجانب نیز در تعطیلی و عدم فعالیت این رسانه در شهرستان ، مسئول هستم.

 


حبیب الله مستوفی نیز در سخنانی با اشاره به مردم فعال و کنش گر پاوه اظهار داشت: ما باید به انچه که داریم افتخار کنیم و در جامعه اتومنیزه که هرکس می تواند ذره ای اظهار نظر نماید سعی ما بر این باشد که از ذره حرکت کردن به جمع و کلی باشد.

 


بهروز شفیعی به عنوان مجری این جلسه نیز در پایان عنوان کرد با احترام به حضور این علاقه مندان به سایت سلام پاوه ، ان شاالله این سایت فعالیت مجدد خود را در روزهای آتی آغاز می کند.

 

در پایان صهیب زربان نیز از عوامل سایت سلام پاوه در گفتگو با هزارماسوله اعلام کرد : علی الرغم اینکه هیچ مشکلی از سایت سلام پاوه حل نشده است اما به حرمت مردم پاوه و اورمانات و جامعه رسانه ای شهرستان پاوه طی روز های آتی شروع به کار خواهیم کرد.