پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله10:30 - 1394/10/27
فرماندار پاوه گفت:

صلاحیت 9 نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات تایید شد+اسامی

فرماندار شهرستان پاوه گفت: پس از پایان کار بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در هیئت نظارت استان، صلاحیت 9 نفر از داوطلبین انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه پاوه و واورامانات مورد تائید قرار گرفت.

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: پس از پایان کار بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در هیئت نظارت استان، صلاحیت 9 نفر از داوطلبین انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه پاوه و واورامانات مورد تائید قرار گرفت.

 

پرویز ایده پور افزود:با جمع‎بندی نهایی در این مرحله دوم ، بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هیئت نظارت استان پایان یافت و افراد تائید شده در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات را در ساعات اولیه بامداد امروز به فرمانداری پاوه ابلاغ نمودند.

 

وی گفت: پس از ثبت نام 37 نفر از داوطلبین نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات، و در بررسی های هیات نظارت استان ، 9 نفر از این افراد ثبت نام شده تائید صلاحیت شدند.

 

وی ادامه داد: آقایان؛انور بیگامیری،نریمان رحمانی، محمدتقی رستمی، سید نوزاد سلیمانی، بهزاد صدری، دکتر نظیف محمدی، سید صوفی میرانی، شهاب نادری و نوری کریمیمورد تایید قرار گرفته اند.

 

وی در پابان گفت: افراد تایید و یا رد صلاحیت می توانند از امروز یکشنبه 27 دی تا روز سه شنبه 29 دی می توانند با مراجعه به دفتر شورای نگهبان در کرمانشاه اعتراض خود را اعلام کنند.