پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله09:13 - 1394/11/29
در بیانیه ای از شورای روحانیت شهرستان پاوه/

از هیچ کدام از کاندیداهای انتخابات ، حمایت نخواهیم کرد

شورای روحانیت شهرستان پاوه، با صدور اطلاعیه ایی ضمن دعوت از مردم فهیم و آگاه اورامانات برای حضور پرشور در انتخابات ۷ اسفند ماه، اعلام نمودند در انتخابات پیش رو از هیچکدام از نامزدهای انتخابات مجلسین خبرگان رهبری و شورای اسلامی حمایت نخواهند کرد.

به گزارشهزار ماسوله، این بیانیه به صورت ذیل است:

 

الحمد لله الذی قال: وَ أَمْرُهُمْ شُوری‏ بَیْنَهُمْ ثم الصلاه و السلام علی من قال: من شاوَر لَم یَندَم و علی آله و صحبه و من دعا بدعوته الی یوم الدین.
به تاریخ 94/11/20 شورای روحانیت شهرستان پاوه با حضور امضاء کنندگان ذیل الذکر جلسه ای چند ساعته تشکیل و در این جلسه در خصوص امور مختلف از جمله انتخابات ۷ اسفند ۹۴ بحث و تبادل نظر گردید. در پایان این جلسه به اتفاق آراء اطلاعیه ای در دو بند امضاء و صادر گردید.
 
 
۱-اینجانبان، شرکت در انتخابات را یکتکلیف ملی و سیاسی و نشانه بصیرت ملتمیدانیم و انداختن رأی در صندوق و رأی گیری را، رأی به اقتدار، وحدت، امنیت و نفی خشونت دانسته و از مردم شریف ایران بخصوص ملت عزیز اورامانات درخواست حضور صادقانه در انتخابات هفتم اسفند را داریم.
 
 
۲- اعضای امضا کننده ذیل ضمن احترام به تمامی داوطلبان نمایندگی در حوزه اورامانات و خبرگان رهبری،از هیچ شخص و فرد خاصی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری یشتیبانی نمی کنیمو صلاح و مصلحت روحانیت را در این برهه، قدم نهادن در راه حفظ وحدت ملت شریف اورامانات می دانیم و امیدواریم بعد از انتخابات آنچه که به نفع ملت و نظام است را شاهد باشیم.
 

و صلی الله علی سیدنا محمد و علی آله و صحبه اجمعین

قادر قادری – امام جمعه پاوه

حسین عینی، احمد مبارکشاهی، حامد رحیمی، خالد ولدبیگی ، نصرالدین خدادادی، کریم اداک، بلال مرادی، هادی رمضانی، محسن رستمی، سیدکرم محمودی، برهان عزیزی