پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله16:50 - 1394/12/18
همزمان با سینماهای کشور در «سینما فرهنگ پاوه»

فیلم سینمایی « پی‌22 » در سینما فرهنگ پاوه از امروز اکران می شود

فیلم سینمایی ((پی ۲۲)) از روز سه شنبه ۱۸ اسفند ماه در شش روز متوالی در دو سانس 7 و 9 شب در سالن ارشاد اسلامی پاوه به نمایش در خواهد آمد.

به گزارشهزار ماسوله، فیلم سینمایی ((پی ۲۲)) از روز سه شنبه ۱۸ اسفند ماه در شش روز متوالی در دو سانس 7 و 9 شب در سالن ارشاد اسلامی پاوه به نمایش در خواهد آمد.

 

مدیر سینما فرهنگ پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: فیلم "پی 22" همزمان با سراسر کشور در سینما فرهنگ پاوه به مدت 6 روز اکران می شود.

 

فواد توفیقی با اشاره به خلاصه ای از داستان فیلم افزود:در این فیلم يكي از تكاورهاي نيروي دريايي بعد از رويارويي با يك ناو آمريكايي كه ناوچه روشن را غرق كرده، دو روز بر روي آب شناور مي‌ماند و این فرصتي برای آن می شود كه گذشته خود را مرور كند.

 

وی افزود: در پايان نیز با يك رويارويي دوباره تصميم به مقابله با ناو آمريكايي مي‌گيرد...

 

وی گفت: این فیلم که موضوعش مستند است و واقعیتی است که در خلیج فارس رخ داده است، بسیار دردناک است که نویسنده و کارگردان،آن حسین قاسمی جامی و تهیه کننده ، داود حیدری و بازیگرانی چون امین حیایی ،هادی ساعی، افسانه بایگان و نسرین مقانلو به ایفای نقش می پردازند.

 

افسانه بایگان نیز در مورد این فیلم گفته است: افسانه بایگان(درباره‌ی فیلم پی22): دو سال پیش فیلمنامه‌ای به من پیشنهاد شدکه وقتی آن را مطالعه کردم متوجه شدم که به قصه و موضوعش بسیار علاقه‌مند هستم، به دلیل اینکه در این فیلم به واقعه‌ای می‌پرداختیم که موضوعش مستند است و بر اساس واقعیت نوشته است.

 

محل تهیه بلیت نیز سینما فرهنگ پاوه، قبل از شروع هر سانس می باشد.