پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله20:42 - 1395/02/06

نمایشگاه عکس، با موضوع طبیعت، در پاوه افتتاح شد

یک نمایشگاه عکس به مناسبت فرارسیدن هفته معلم با موضوع عکس های طبیعت و با هدف شناسایی بیشتر طبیعت اورامانات با همت و سرپرستی خانم سوما صادقی در پاوه بر پا شد.

به گزارشهزار ماسوله، یک نمایشگاه عکس به مناسبت فرارسیدن هفته معلم با موضوع عکس های طبیعت و با هدف شناسایی بیشتر طبیعت اورامانات با همت و سرپرستی خانم سوما صادقی در پاوه با حضور برخی از مسئولین بر پا شد.

 

در مراسم افتتاحیه این مراسم سرپرست و مسئولیت این نمایشگاه طی سخنانی اظهار داشت: این نمایشگاه ، با مجوزاداره فرهنگ وارشاد اسلامی به جهت فرارسیدن هفته معلم با موضوع عکس های طبیعت و با هدف شناسایی بیشتر طبیعت اورامانات وجذب گردشگر در پاوه بر پا شده است.

 

سوما صادقی افزود: مجموعه عکس های این نمایشگاه مختص به 6 نفر از عکاسان پاوه(سوماصادقی-خدررمضانی-عدنان مرادی-نوزادقادری-دیاکوقادری-مبین صادقی) است که به جهت آنکه نصفی از این تصاویر مربوط به اینجانبه بود ، اقدام به برپایی آن و با همکاری عکاسان پاوه نمودم.

 

وی گفت: این نمایشگاه از امروز تا تاریخ 9 اردیبشهت ماه ، در موزه مردم شناسی پاوه صبح ها از ساعت 9 الی 12 و بعداظهر هم از ساعت 3 الی 7 دایر است.

 

وی در پایان با بیان اینکه بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد می باشد گفت: از اداره ارشاد اسلامی ،شورای شهر ، اداره میراث فرهنگی پاوه وکلیه مسئولین وافراد و وارگان هایی که ما را دراین امر فرهنگی، یاری نمودند، کمال تشکر را داریم.

 

تهیه خبر از سینا عظیمی خبرنگار هزارماسوله