پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله01:34 - 1395/05/27
به مناسبت سالگرد حماسه 26 مرداد پاوه:

دبیر هیئت فوتبال پاوه: مسابقات فوتسال در رده نونهالان و نوجوانان در پاوه برگزار می شوند

دبیر هیئت فوتبال شهرستان پاوه گفت: به مناسبت سالگرد حماسه 26 مرداد پاوه، مسابقات فوتسال در رده نونهالان و نوجوانان در پاوه برگزار می شوند.

به گزارشهزار ماسوله، دبیر هیئت فوتبال شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار کرد: به مناسبت سالگرد حماسه 26 مرداد پاوه، مسابقات فوتسال در رده نونهالان و نوجوانان در پاوه برگزار می شوند.

 

یادگار اسکات با بیان اینکه این مسابقات در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری برگزار می شوند افزود: هدف از برگزاری این مسابقات شناسایی استعدادهای برتر فوتبال این شهرستان و معرفی آنها به مراحل بالاتر است.

 

وی گفت: در رده نونهالان شش تیم در این مسابقات به اسامی هورامان الف و ب- دوستان پاوه، هانی گرمله، شمشیر و پشتیوان حضور دارند که این مسابقات به صورت دوره ای برگزار و تیمی که موفق شود بیشترین امتیاز را بدست بیاورد، ضمن کسب عنوان قهرمانی به مسابقات استانی راه می یابد.

 

وی ادامه داد: در رده نوجوانان نیز، ده تیم به اسامی دهیاری گلال، سریاس، شمشیر، هورامان الف و ب، پایگاه مقاومت بسیج داریان، عقاب نوریاب، میر عبدلی، دشه و دوستان پاوه حضور دارند.

 

اسکات افزود: این مسابقات به صورت دو گروه پنج تیمی و مسابقات هر گروه به صورت دوره ای برگزار می شوند که دو تیم اول و دوم هر گروه با کسب بیشترین امتیاز، به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرده و در این مرحله نیز تیم های برتر به صورت ضربدری به مسابقات خود ادامه می دهند.

 

وی ادامه داد: تیم های برتر نیز به فینال مسابقات راه یافته و تیم پیروز با کسب مقام قهرمانی، به عنوان نماینده شهرستان در مسابقات استانی حضور می یابد.

 

وی در پایان گفت: امید است که علاقه مندان به این رشته ورزشی با حضور در سالن 2500 نفری امام خمینی(ره) از این مسابقات استقبال نمایند.