پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله00:40 - 1395/07/03
سرهنگ بهشتی راد:

جهاد کبیر یعنی ایستادگی در مقابل دشمن و عدم تبعیت از طاغوت و دشمن است

فرمانده سپاه ناحیه پاوه در پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: جهاد کبیر یعنی ایستادگی در مقابل دشمن و عدم تبعیت از طاغوت و دشمن است.

به گزارشهزار ماسوله، فرمانده سپاه ناحیه پاوه به مناسبت هفته دفاع مقدس در قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دوران جنگ تحمیلی اظهار داشت: امنیت کنونی ما مرهون خون پاک شهدا و مجاهدت های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس است.

 

سرهنگ بهشتی راد افزود: اگر این همت رزمندگان و هدایت مقام معظم رهبری نبود الان معلوم نبود کشور ما در چه وضعیتی قرار داشت اما با رشادت های این مردم بود که امروز به اقتدار رسیده ایم.

 

وی گفت: امروزه هجمه های دشمن در مقابل مقاومت و دفاع ما در حوزه های بیشتری و با هزینه های بالاتری همراه شده است.

 

وی با بیان اینکه تاکنون هم با رشادت های این مردم، کاملا موفق عمل کرده ایم گفت: امروزه در مقابل دشمنان مردم ما جهاد اصغر را از دست نداده اند و بلکه در رویارویی با عرصه های دیگر نیز، جهاد اکبر بر ما باز شده است.

 

وی با بیان اینکه امروز دشمن در فکر تسلط و نفوذ جریانی در ارکان مختلف نظام و مردم است تصریح کرد: اولین شرط پیروزی در جهاد اکبر، عدم تابعیت از دشمن است.

 

فرمانده سپاه ناحیه پاوه گفت: در در درجه اول برای رسیدن به جهاد کبیر، قوی تر کردن دشمن شناسی و شناخت دشمنان است ، تا جایی که اگر ما مکر دشمنان و راههای نفوذ به فکرهای جوانان ما شناخته شود و قدرت بصیرت و روشن بینی ما بالا باشد، دشمن بر ما نمی تواند غلبه نماید.

 

وی خاطر نشان ساخت:جهاد کبیر یعنی ایستادگی در مقابل دشمن و عدم تبعیت از طاغوت و دشمن است.

 

سرهنگ بهشتی پیش زمینه های جهاد کبیر را خود سازی، تزکیه نفس ، جهاد اصغر و تقویت آن دانست.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انغقاد قرارداد FATF  گفت: نگاه اشرافی معظم له و رهنمود های ایشان باعث شد که مانع از انعقاد قرارداد FATF که باعث به وجود آمدن مشکلاتی در کشور می شد، شود.

 

وی افزود: انعقاد قرارداد با FATF ، برای صنایع نظامی و برخی از فعالیت‌های ملی ، مشکلاتی را ایجاد می‌ کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه پاوه در پایان گفت: یکی از مهمترین پیامدهای این قرارداد که از اهداف اساسی کشورهای عضو این قرارداد می باشد، خارج کردن اقتصاد مقاومتی از چرخه اقتصاد کشور است.