پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله23:23 - 1395/07/04
فرماندار پاوه:

شهدا، نه تنها آبروی محله هستند بلکه آبروی جهان نیز می باشند/ راه شهدا بسته نشده است

فرماندار پاوه گفت: شهیدان نه فقط آبروی محله، شهر و کشورمان هستند بلکه آبروی جهان اسلام هستند و پاسداشت شهدا و تکریم خانواده های معزز آنها وظیفه آحاد مردم و مسئولان است.

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار شهرستان پاوه در یادواره شهدای آبروی کوچه ما افتخار محله ما ، که با حضور برخی از مسئولین در روستای چورژی برگزار شد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا بخصوص شهدای خانواده  اظهار داشت: در سال 1357 با وقوع انقلاب ، برخی از یاران امام پس از مدتی علیه نظام ایستادند و برخی نیز همراه و یاور امام باقی ماندند و در راه این مملکت خاک شدند.

 

پرویز ایده پور افزود: با وجود آنکه برخی از گروههای داخلی در زمان وقوع انقلاب در فکر منافع شخصی خود گام بر می داشتند و پس از مدتی که علیه نظام ایستادند امروز این یادواره ها و برگزاری آبروی محله در گرامی داشت یاد و خاطره آن شهیدانی که ایتادند و همراه نظام ماندند ،بسی جای تقدیر و تشکر را دارد.

 

وی این جایگاه نظام در سطح دنیا و وجود امنیت مرهون خون پاک شهدا است گفت: ما به هر شکلی مدیون شهدا هستیم و رزومه گفتن همه جای انقلاب ،امروز لازم و ضروری است.

 

وی ادامه داد: مگر می شود که امروز از انرژی هسته ای صحبت کرد اما از شهدا نام نبرد و مگر می شود از امنیت صحبت کرد و از خانواده شهدا نگفت، در هر حال با از خودگذشتگی های شهدا بود که این همه خدمات اکنون برای ما فراهم شده است.

 

وی تصریح کرد: امروز اگر نظام در جهان احترام دارد باید گوشه چشمی به شهدا هم داشته باشیم و این عظمت هم تماما از شهیدان است.

 

وی گفت: شهیدان نه فقط آبروی محله، شهر و کشورمان هستند بلکه آبروی جهان اسلام هستند و پاسداشت شهدا و تکریم خانواده های معزز آنها وظیفه آحاد مردم و مسئولان است.

 

وی افزود: این شهدا نه تنها آبروی محله هستند بلکه آبروی جهان هستند.

 

ایده پور با بیان اینکه هنوز راه شهدا در این کشور بسته نشده است و شهادت در این کشور ادامه دارد گفت: امروز سرداران و پاسداران ما با تجربه 30 سال نظامی گری در جبهه مبارزه با تکفیر شهید می شوند.

 

وی در پایان گفت: ما مفتخریم که امروز به عنوان خدمتگزار از نظام و ارزش های نظام دفاع کنیم و ان شاالله این راه با آبرو در دنیا ادامه خواهد داشت .

 

فرماندار پاوه ما نقطه قوت انقلاب را وحدت فرماندهی و رهبری می دانیم افزود: بزرگترین و موثرترین نقطه قوت انقلاب اسلامی در مقابل نهضت های اسلامی در طول این 35 سال ، رهبری بوده است.

 

در ادامه فرمانده سپاه ناحیه پاوه نیز ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: ما هرچه داریم به برکت خون شهیدان و صبر و تحمل خانواه های معزز آنها می باشد.

 

سرهنگ بهشتی راد هدف از برگزاری این یادواره را پاسداشت یاد و خاطره شهیدان و قدردانی از خانواده های معظم شهیدان عنوان کرد.

 

وی گفت: در این مراسم که تحت عنوان کوچه و افتخار محله می باشد مراسم را در درب منازل شهیدان برگزار می کنیم تا به این عزیزان بگوییم که هیچ گاه خون شهیدان و صبر و تحمل و فداکاری خانواده های معزز آنها را فراموش نخواهیم کرد.


وی گفت: با اجرای این برنامه اعلام می کنیم که همواره تداوم دهنده راه شهیدان و امام شهیدان هستیم و خواهیم بود و ما هرچه داریم به برکت خون شهیدان و فداکاری خانواده های عزیز آنهاست.

 

در پایان این مراسم نیز فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه پاوه ، مسئول نمایندگی ولی فقیه و برخی از مسئولین از این خانواده شهدا که در راه انقلاب سه فرزند آن شهید شدند، تجلیل و بازدید به عمل آمد.

 

با تشکر از آقای هادی زامیاد در ارسال تصاویر