پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله18:41 - 1395/07/29
از فردا ؛

مسابقات فوتسال باشگاه های استان کرمانشاه در پاوه برگزار می شوند

تیم فوتسال شهدای نوریاب از سری مسابقات فوتسال باشگاه های استان کرمانشاه به میزبانی شهرستان پاوه ، روز جمعه مورخه 30 مهرماه 95راس ساعت 10صبح به مصاف قهرمان دوره قبل،تیم دوستان پاوه و 15 بعد از ظهر(3) به مصاف نایب قهرمان دوره قبل تیم فوتسال جهان اسپرت ثلاث خواهد رفت.

به گزارشهزار ماسوله، مربی تیم فوتسال شهدای نوریاب در این باره گفت: تب فوتسال و مسابقات قهرمانی استان از فردا بار دیگر در کرمانشاه اوج خواهد گرفت، در این میان تمام تلاش دست‌اندرکاران باشگاه، کادر فنی و بازیکنان، تشکیل، آماده سازی و به میدان فرستادن تیمی بوده است که مایه فخر و مباهات هواداران شود.


احسان رضایی افزود: تیم فوتسال شهدای نوریاب از سری مسابقات فوتسال باشگاه های استان کرمانشاه به میزبانی شهرستان پاوه ، روز جمعه  مورخه 30  مهرماه 95راس ساعت 10صبح  به مصاف قهرمان دوره قبل،تیم دوستان پاوه و 15 بعد از ظهر(3) به مصاف نایب قهرمان دوره قبل تیم فوتسال جهان اسپرت ثلاث خواهد رفت.

 

وی گفت: تیم فوتسال شهدای نوریاب با سرپرست و کادر فنی دلسوز ؛با آمادگی و اقتدار کامل در این دوره مسابقات حضور پیدا کرده است.

 

وی ادامه داد: از عموم دوستداران ورزش تقاضامندیم که مثل همیشه با حضور گرم خود درسالن ورزشی 2500 امام خمینی (ره) حمایت خود را از تیم "نوریاو "  جهت صعود به مراحل بالاتر اعلام نمایند.

 

درضمن ورود برای تماشاگران عزیز رایگان است."وعده ما جمعه صبح و بعد از ظهر"

 

 

باشگاه فرهنگی ورزشی نوریاب با صدور اطلاعیه‌ای از هواداران برای حضور گسترده و پرشور در سالن ورزشی امام خمینی((۲۵۰۰نفری)) در بازی با دوستان پاوه  وجهان اسپرت ثلاث در مسابقات قهرمانی باشگاههای استان کرمانشاه دعوت به عمل آورد.