پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله23:22 - 1395/08/03

بارش پراکنده باران کرمانشاه را در بر می گیرد

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از ورود سامانه ای ناپایدار به جو استان از عصر امروز (دوشنبه) خبر داد و گفت: ورود این سامانه بارش هایی را به صورت پراکنده برای نقاط مختلف استان به همراه خواهد داشت.

به گزارشهزار ماسوله، شاهرخ پارسا اظهار کرد: این سامانه ناپایدار تا روز پنجشنبه در جو استان باقی مانده و از اواخر روز سه شنبه به تناوب سبب بارش پراکنده باران و رعد و برق و وزش باد خواهد شد.


وی افزود: این سامانه علاوه بر اینکه باعث رشد ابر می شود دمای روزانه را کاهش و در مقابل باعث افزایش دمای شبانه در اغلب مناطق استان می شود.


پارسا ادامه داد: وضعیت ناپایداری هوا و بارش باران از سه شنبه شب تا چهارشنبه شب در مناطق شمالی استان و در شهرستان هایی نظیر پاوه و جوانرود بیشتر به چشم می خورد.


مدیرکل هواشناسی استان، دمای هوای امروز شهر کرمانشاه را بین 26 تا 6 درجه بالای صفر در نوسان دانست و گفت: وضعیت دمای روزانه نسبت به روز گذشته تغییری نکرده اما دمای امشب سه درجه نسبت به دیشب افزایش خواهد یافت.


وی ادامه داد: دمای روزانه فردا (سه شنبه) کرمانشاه به 24 درجه و در روز چهارشنبه نیز به 23 درجه کاهش می یابد اما در عین حال دمای شبانه نیز حدود چهار درجه افزایش خواهد داشت.


پارسا گفت: طی امروز، پاوه و سنقر و کلیایی با 23 درجه بالای صفر خنکترین و قصرشیرین با 32 درجه بالای صفر گرمترین دمای روزانه را در بین مراکز شهرستانی دارند.