پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله21:20 - 1395/08/05
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان روانسر مطرح کرد:

غیراستاندارد بودن آسانسور دلیل مرگ کودک ۳ ساله روانسری

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان روانسر غیراستاندارد بودن آسانسور را دلیل مرگ دختربچه ۳ ساله عنوان کرد.

به گزارشهزار ماسوله، کیومرث عظیمی با اعلام خبر فوق اظهار داشت: ساعت ۱۲:۳۰ ظهر امروز چهارشنبه دختربچه ۳ ساله اهل شهرستان روانسر به نام آوا علیزاده در یکی از مجتمع‌های مسکونی مهر، متاسفانه در آسانسور دچار سانحه شد و در دم جان باخت.

 

وی در تشریح جزئیات این حادثه افزود: این دختربچه گیر لابه لای دیوار مجتمع و کابین آسانسور گیر کرده بود و آسانسور هم فعال شده بود و دختربچه را با خود  به پایین کشانده و متاسفانه  له شده و در دم فوت کرد.

 

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان روانسر بیان کرد: به محض اطلاع به محل حادثه رسیدیم و متاسفانه شدت جراحات وارده به کودک خیلی زیاد بود و بلافاصله فوت شد.

 

عظیمی با بیان اینکه ظاهرا خرابی آسانسور علت این حادثه شده، گفت: این کودک قصد داشت با مادرش از آسانسور خارج شوند آسانسور وسط مجتمع گیر کرده و به گفته همسایه‌ها مادر قبل از کودک از آسانسور بیرون آمده بود و می‌خواست بچه را با خود بیرون بیاورد که ناگهان آسانسور فعال شده و دختربچه به پایین سقوط می‌کند.

 

وی غیراستاندارد بودن آسانسور را از دلایل اصلی وقوع این حادثه دانست و افزود: کابین آسانسور با دیوار مقداری فاصله داشته و البته این حادثه در حال بررسی است اما شواهد نشان می‌دهد که اسانسور غیراستاندارد بوده است.