پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله16:42 - 1395/08/18
نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس:

مشکلات کرمانشاه را می‌بینند و کاری نمی‌کنند

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس گفت: مشکلات و معضلات استان دیده می‌شود، اما در سطح استانی و کشوری کاری انجام نمی‌شود.

به گزارشهزار ماسوله،شهاب نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: به عنوان خدمت‌گزاران و نمایندگان مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، کاملا منتقد دولت نیستیم و قصد قرار گرفتن در مقابل مجلس را نداریم، همه مجموع نمایندگان برای مطالبات استان انجام وظیفه می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: هرگز به مخالفان دولت باج نمی‌دهیم و در کنار دولت هستیم، اما از معاون پارلمانی رئیس جمهور و سایر نمایندگان کشور انتظار داریم.

 

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس با اشاره به اینکه برخی مسؤولان مشکلات استان را می‌بینند و کاری انجام نمی‌دهند، افزود: سهمی به مناطق محروم داده نمی‌شود و همه ادارات حتی در سطح استانی نیز از بخش کشاورزی تا صنعت، معدن و تجارت و ... اعلام می‌کنند بودجه ندارند.

 

نادری تصریح کرد: تقریبا هر روز با نمایندگان و معاونان دولت در مجلس رو در رو می‌شویم و آن‌ها نیز از مشکلات و معضلات استان کرمانشاه در زمینه‌های مختلف مطلع هستند.

 

وی با انتقاد به عدم رسیدگی به مشکلات استان به طور جد در مجلس گفت: با این اوضاع و برخورداری روستاها و مناطق روستایی از پتانسیل و امکانات بهتر است برای استان هیچ کاری نکنیم چون روستاها برخوردارند، اما در مابقی موارد کار انجام بدهیم.