پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله17:42 - 1395/10/11

سه خبر کوتاه از آموزش و پرورش منطقه نوسود

تجليل از چهرهاي برتر سواد آموزي منطقه نوسود ، تشکیل جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی منطقه نوسود و دیدار آموزشیاران نهضت سوادآموزی با رئیس اداره به مناسبت هفته سوادآموزی از عناوین خبری آموزش و پرورش نوسود هستند.

به گزارشهزار ماسوله، تجليل از چهرهاي برتر سواد آموزي منطقه نوسود ، تشکیل جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی منطقه نوسود و دیدار آموزشیاران نهضت سوادآموزی با رئیس اداره به مناسبت هفته سوادآموزی از عناوین خبری آموزش و پرورش نوسود هستند.

 

 با حضور بخشدار ، شهردار ، فرماندهي بسيج نوسود  ، رئيس شوراي اسلامي از چهرهاي برتر سواد آموزي منطقه به مناسبت هفته سواد آموزي تجليل شد .

 

وهابي رئيس اداره آموزش و پرورش با اشاره به لزوم تعامل و تلاشي جمعي در راستاي كمك به كاهش بي سوادي در جامعه بيان داشت  تشويق افراد براي يادگيري و باسواد شدن يكي از ضرورت هاي اصلي است كه انتظار مي رود تمامي اقشارجامعه و ساير ادارات در اين زمينه تلاش مضاعف نمايند .

 

در اين جلسه برترين هاي حوزه سواد آموزي منطقه معرفي و از آنها توسط مسئولين بخش تقدير و تجليل شد.

 

تشکیل جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی منطقه نوسود

 

به مناسبت هفته سوادآموزی ، جلسه مشترک شورای پشتیبانی سوادآموزی و آموزشیاران منطقه نوسود با حضور اعضا در دفتر ریاست محترم اداره برگزار گردید.

 

 رئیس اداره آموزش و  پرورش نوسود در این جلسه نیز  از اعضای  شورا خواست که با  تعامل و همراهی هر چه بیشتر  با  اداره ، زمینه  تحقق اهداف نهضت سوادآموزی خصوصآ جذب و نگهداشت سوادآموزان را فراهم نموده و با برنامه ریزی و حمایت در جهت ریشه کنی بی سوادی تلاش و اهتمام جدی را داشته باشند .

 

در ادامه وهابی بر نقش و اهمیت علم و دانش در توسعه جامعه تاکید کرد و یادآور شد رشد و پیشرفت هر جامعه با تعلیم و تربیت حاصل می شودودرواقع تقویت نهاد تعلیم و تربیت وفرهنگ سازی  در خصوص  علم آموزی ، توسعه پایدار در جامعه را  بدنبال خواهد داشت .

 

در ادامه جلسه  بخشدار، شهردار و  سایر اعضاء نیز در خصوص فرهنگ سازی و اهمیت توجیه و تبلیغ در خصوص جایگاه علم و دانش از صدر اسلام تا به امروز ، تاثیر علم در توسعه و ریشه کنی  فقرفرهنگ و بی سوادی ،استراتژی کلان در مبارزه با بی سوادی مطالبی را بیان نمود و آمادگی خود را  در جهت همکاری با اداره آموزش و پرورش در خصوص تقویت کلاس های نهضت سوادآموزی اعلام داشتند .

 

دیدار آموزشیاران نهضت سوادآموزی با رئیس اداره به مناسبت هفته سوادآموزی

 

آموزشیاران نهضت سوادآموزی به مناسبت هفته سوادآموزی با رئیس اداره آموزش و پرورش دیدار کردند .

 

رئیس اداره نیز در این جلسه ضمن تبریک هفته سوادآموزی و تقارن آن با نهم دیماه و ابراز خرسندی از این دیدار به حوادث نهم دیماه 1388 و نقشه های شوم دشمنان نظام و انقلاب اشاره کردند .

 

وهابی با اشاره به اهمیت علم و سوادآموزی و توصیه و تاکید اسلام به فراگیری آن در هر زمان و مکانی،یکی از آفات و معضلات مهم جامعه را بی سوادی و ناآگاهی دانست ایشان اظهار داشت در هر جامعه ای که علم و دانش به عنوان یک اصل مهم مورد توجه بوده و افراد آن در تحصیل علم تلاش نموده اند آن جامعه موفق و در مسیر رشد و توسعه بوده است .

 

رئیس اداره آموزش و پرورش بر ضرورت و تشکیل مستمر کلاس های نهضت و ایجاد انگیزه و تشویق و ترغیب سوادآموزان به هر طریق ممکن تاکید کرد و خواستار توجه جدی آموزشیاران به ارتقاء کیفیت کلاسها شدند .

 

در ادامه آموزشیاران نیز مطالبی را بیان نمودند و رئیس اداره در جهت حل مشکلات و موانع پیش رو و استفاده از توان سایر دستگاه ها در این راستا قول مساعد را دادند.