پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله23:17 - 1395/11/03
اسطوره کشتی جهان:

تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب برای رفع محرومیت ها "پهلوانانه" است

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: تشکیل گروه هایی مانند جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در کرمانشاه که هدف و راهشان مشخص است می تواند به حل بسیاری از مشکلات استان کمک کند.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از محمد حسین محبی در گفت و گو بامرصاد اسپورت، اظهار داشت: کرمانشاه استان محرومی است و جوانان بیکار زیادی دارد که ممکن است همین بیکاری آن ها را به انحراف بکشاند.

 

محبی ادامه داد: تلاش برای بهبود وضعیت و کمک به جوانان اقدامی خداپسندانه و پهلوانانه است که هر کسی در این استان باید در این راستا تلاش کند.

 

وی که دو عنوان قهرمانی آسیا و یک قهرمانی در بازی های آسیایی در کارنامه اش به چشم می خورد، گفت: تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کرمانشاه نیز اقدامی موثر و در راستای رفع و یا کاهش مشکلات موجود است که قطعا اثرات مثبتی خواهد داشت.

 

نایب قهرمان اسبق کشتی جهان خاطرنشان کرد: هر قدر شاهد تشکیل چنین گروه هایی باشیم وضعیت بهتری در جامعه ایجاد و نفع اصلی آن به مردم خواهد رسید.

 

محبی در پایان اظهار داشت: تلاش هر قدر اندک هم که باشد مطمئنا گره گشا و برطرف کننده خیلی از مشکلات جامعه و شهر و دیار ما خواهد بود و امیدوارم این جبهه تازه تشکیل یافته در استان در کارشان موفق باشند.