پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله23:15 - 1396/02/09

فرمانده سپاه ناحيه پاوه، فرارسیدن «روز پاسدار» را تبریک گفت

فرمانده سپاه ناحيه پاوه، در پیامی فرارسیدن ولادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.

به گزارشهزار ماسوله، فرمانده سپاه ناحيه پاوه، در پیامی فرارسیدن ولادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.

 

در اين پيام چنين آمده است:

 

سوم شعبان، زاد روز حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام به عنوان روز پاسدار و چهارم شعبان، ولادت حضرت عباس علیه السلام و روز جانباز، به واسطه رشادت ها و جانفشانیهای پاسداران رشيد و غيور انقلاب اسلامی و همچنين فداکاری و ایثارگری جانبازان سرافراز و دلاور انقلاب اسلامي نامگذاري شده است.

 

روزپاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام ناب و تبلور دفاع از اهداف وارزش های متعالی اسلام است که درعرصه های مختلف تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ودفاع از ارزش ها ، نقش محوری ایفاء کرده است .

 

واژه «پاسدار» یادگار روزهای افتخار برای همه دوران تاریخ ما در آینده و یادآور لحظه های حساس و سرنوشت ساز انقلاب توسط پاسدارانی است که در دفاع از کیان و کشور خود فداکاری کردند و با روحیه شهادت­ طلبی، در صحنه­ های مختلف به نبرد پرداختند.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان و تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهیدان، ایام سوم و چهارم شعبان ، روز پاسدار و جانباز را به پاسداران قهرمان و جانبازان سرافراز، تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم در سایه الطاف الهی، عزت و کرامت پاسداری و جانبازی آنان به انقلاب اسلامی همچنان مستدام باشد.

 

سرهنگ سعيد بهشتي راد

فرمانده سپاه ناحيه پاوه