پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله18:58 - 1396/03/08

تقدیرمدیرآموزش وپرورش پاوه از دانش آموز مبتکر گلالی

مدیریت آموزش وپرورش شهرستان پاوه ضمن حضوردردبیرستان متوسطه ی اول حاج احمدی روستای گلال ازتلاشها وخلاقیت محمدنوری دانش آموز کلاس هشتم و سازنده ی دستگاه جوجه کشی تقدیرنمود.

به گزارشهزار ماسوله، مدیریت آموزش وپرورش شهرستان پاوه ضمن حضوردردبیرستان متوسطه ی اول حاج احمدی روستای گلال ازتلاشها وخلاقیت محمدنوری دانش آموز کلاس هشتم و سازنده ی دستگاه جوجه کشی تقدیرنمود.

 

مختاربرزگرفردکه تلاش وافری درشناساندن وکشف استعدادهای دانش آموزان وهمکاران ازخود نشان داده است درسخنانی خطاب به دانش آموزان آموزشگاه مذکورگفت: توجه به ایده های خلاقانه ی دانش آموزی و حمایت از طرح های پژوهشی فرهنگیان به عنوان یک اولویت در برنامه های آموزش و پرورش پاوه است و بستر لازم برای انجام فعالیت های پژوهشی با حمایت کامل اداری فراهم است.

 

 وی افزود: امکانات نمی توانند در اراده یک نخبه محدودیت ایجاد کنند بلکه وی می تواند با علم و دانش خودامکانات را به سمت خود بکشاند و در چنین شرایطی تنها عاملی که می تواند کمبودهای ناشی از محدودیت منابع و امکانات را جبران کند علم ودانش است.

 

 وي تصریح کرد :که سایردانش آموزان نیز به جنبه هایی که این دانش آموز را ممتاز و نخبه نموده توجه کنند و با الگو گرفتن از وی همین مسیر را دنبال نمایند و از خود بپرسند که چه چیز باعث نخبگی و ممتاز بودن محمدنوری شده و در همین راه حرکت کنند و این آرزوی ماست که همه دانش آموزان، خلاق و ممتاز و مبتکر باشند.

 

گفتنی است کارشناسان آموزش وپرورش آقایان بابایی وکرمی دراین بازدید نيز وی را همراهی نموده وبااهداء هدایایی از محمدنوری تجلیل نمودند.