پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله11:40 - 1396/05/20

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در پاوه همراه با جوایز نفیس برگزار شد

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در پاوه با حضور پرشور مردم و همراه با جوایز نفیس برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، امام جمعه پاوه در اين همايش در سخناني ضمن خير مقدم به مهمانان و حضور مردم اظهار داشت: امروز بسيار خوشحالم در مرداد ماه ، ماه شهيدان انقلاب اسلامي ماه دلاوري و ايستادگي مردم پاوه ، در اين مكان مقدس در جوار يادمان شهداي پاوه حضور يافتيم.

 

ماموستا ملا قادري قادري افزود: از بانيان اين همايش بسيار ممنون و سپاسگزارم قطعا اين اقدامات يك نوع حركت، آگاهي و هماهنگي است و هر آنچه كه در آن هماهنگي و حركت باشد، قطعا به نفع ما خواهد بود.

 

وي گفت: ان شاالله نتيجه آن نيز برادري، همراهي و بيداري نسل جوان باشد.

 

وي در پايان گفت: پيام حضور مردم ما هم به مردم شريف ايران، اين است كه شهرستان ما شهرستاني است همراه با امنيت ، كه حرف اول را مي زند و از تمامي كساني هم كه در برقراري امنيت تلاش مي كنند قدر داني مي كنيم.

 

فرماندار شهرستان پاوه نيز در اين مراسم در سخناني اظهار داشت: امروز مردم پاوه ياد و خاطرات حماسه 26 مرداد 58 را با حركت زيباي خود گرامي داشتند.

 

پرويز ايده پور افزود: خاطراتي كه با فرمان امام براي شكست حصر پاوه آغاز شد و مردم شهرستان هم به ياد آن دوران آمده اند كه بگويند ما به ياد شهدا هستيم و خواهيم بود.

 

وي گفت: از زمان پيدايش انسان بر روي زمين كمتر از 50 سال است كه پياده روي به عنوان ورزش شناخته شده است و حول محور ورزش پياده روي تحولات اساسي در جامعه ايجاد خواهد شد.

 

وي ادامه داد: اميدواريم كه اين ورزش در ماههاي آينده هم در شهرستان برگزار شود.

 

فرمانده سپاه ناحيه پاوه نيز در اين مراسم اظهار داشت: در راستای توسعه فرهنگ ورزش و نشاط  اجتماعی و سلامتی همگانی در بین آحاد مختلف جامعه به مناسبت سالروز آزاد سازي حماسه 26 مرداد شهرستان پاوه اين همايش بزرگ برگزار شد.

 

سرهنگ بهشتي راد ضمن گرامي داشت ياد و خاطره شهدا افزود: اين همايش با همكاري دستگاه‌هایی از جمله فرمانداری، شهرداری، اداره ورزش و جوانان و همه مردم عزيز برگزار شد.

 

وي با اشاره به فرموده اي از رهبر معظم انقلاب مبني بر اينكه گرامي داشت ياد و خاطره شهدا كمتر از شهادت نيست گفت: برگزاري اين همايش با هدف گرامي داشت ياد و خاطره شهداي عزيزي كه در سال 1358 با فرمان امام مقاومت كردند و نگذاشتند اين شهرستان جايگاه ضد انقلاب گردد.

 

در پايان اين مراسم نيز دو ميليون تومان براي 10 نفر ، سه دستگاه اسكوتر، 5 عدد نيم سكه تمام بهار آزادي، 5 سكه تمام بهار آزادي، 20 دوچرخه با قيمت 14 ميليون تومان ، و يك جايزه نفيس 5 ميليون توماني به قيد قرعه در بين شركت كنندگان تقسيم گرديد.

 

همچنين در حاشيه اين مراسم هدايايي نقدي كه از سوي برخي از مردم و مسئولين شهرستان جمع آوري شده بود به قهرمان ارزنده شهرستان ، سوران قمري اهدا شد و همچنين شهردار پاوه نيز مبلغ 1200 هزار تومان به شركت كنندگان در همايش و 500 هزار تومان را به سوران قمري اهدا كرد.

 

گفتني است اين همايش كه با حضور پرشور مردم همراه بودبخشی از آن از سوی شبکه ۳ سیما برنامه کامل آن در شبکه زاگرس نيز به صورت زنده پخش گرديد.

 

گزارش تصويري اين همايش نيز متعاقبا انتشار داده مي شود