پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله21:17 - 1396/05/31

30 طرح عمرانی هفته دولت در پاوه به بهره برداری می رسد

فرماندار پاوه گفت: همزمان با هفته دولت 30 طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی در این شهرستان با 300 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می رسد.

به گزارشهزار ماسوله، پرویز ایده پور روز سه شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: این طرحها در بخش کشاورزی و شیلات شامل اجرای سیستم آبیاری قطره ای به 25 قطعه باغ و برق رسانی به مزارع پرورش ماهی سردآبی روستای داریان می باشد.
وی اظهار کرد: در بخش عمران روستایی و خدماتی نیز بهسازی معابر و جمع آوری و هدایت آبهای سطحی در 10 روستا و همچنین بهسازی و آسفالت معابر روستاهای دشه و نوریاب با مشارکت مردم به بهره برداری می رسد.
وی، شاخص ترین پروژه شهرستان را که در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری می رسد، طرح گاز رسانی به شهر باینگان عنوان کرد و گفت: برای اجرای این پروژه 170 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی اجرای خط انتقال شبکه فاضلاب به تصفیه خانه شماره 2 شهر پاوه به طول 2 هزار و 100 متر، جمع آوری شبکه فاضلاب شهر و 9 طرح عمران شهری در پاوه و نودشه و افتتاح کارگاه تولید بتن آماده را از دیگر طرحهای آماده افتتاح شهرستان در هفته دولت اعلام کرد.
فرماندار پاوه افزود: همچنین به مناسبت فته دولت کلنگ احداث سه طرح خدماتی و آموزشی شامل احداث مدرسه شش کلاسه 12 فروردین روستای دوریسان، احداث میدان در سه راهی سراب هولی و احداث دیوار حایل جمعیت هلال احمر با اعتباری افزون بر 170 میلیارد ریال به زمین زده می شود.
ایده پور گفت: علاوه بر افتتاح و کلنگ زنی طرحهای عمرانی ویژه برنامه های خاص فرهنگی، هنری و ورزشی نیز در ایام هفته دولت در این شهرستان اجرا می شود.
وی افزود: این برنامه ها شامل دیدار اعضای شورای اداری شهرستان با امام جمعه پاوه، غبارروبی وعطر افشانی قبور مطهر شهیدان و دیدار با خانواده های معظم شهیدان، تجلیل از کارمندان نمونه ادارات، حضور گسترده مدیران و کارکنان ادارات در نماز جمعه، برگزاری یادواره شهدای کارمندی و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی می باشد.
شهرستان پاوه با بیش از 61 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.