پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله23:00 - 1396/08/06

برگزاری آئین شکر گزاری میوه انار

دهیار روستای گردشگری نسمه شهرستان پاوه اعلام کرد: آئین شکرگزاری میوه بهشتی انار و خزان در روستای نسمه روز دوشنبه ۸ آبان ماه ۱۳۹۶ در محل پارک جنگلی این روستا برگزار می شود.

به گزارشهزار ماسوله، سابق حسینی دهیارروستای گردشگری نسمه شهرستان پاوهگفت :با اقدامات صورت گرفته در روستا ، نسمه به عنوان روستای شاخص از سوی بنیاد مسکن استان کرمانشاه، روستای سالم از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان ، روستای گردشگری ازسوی دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان کرمانشاه معرفی شده که اولین روستا در کشور می باشد که سه ایتم ذکرشده رادارد.

 

وی افزود : روستای گردشگری نسمه که با همراهی مردم مهمان نواز و مسئولان شهرستانی و استانی گام های بلندی را در راه توسعه روستایی برداشته است در اقدامی نو و به پاس شکرانه میوه بهشتی انار و خزان زیبا و منحصر به فرد این روستا قصد دارد روز دوشنبه آیئنی زیبا و نمادین را از ساعت ۱۰ صبح در محل پارک جنگلی این روستا برگزار کند.

 

 روستای شاخص و گردشگری نسمهدر بخش مرکزی شهرستان پاوه در فاصله دو کیلومتری از پاوه و یکصد و ده کیلومتری استان کرمانشاه با جمعیت بالغ بر٧۵٠ نفر و٢١١ خانوار می باشد.