پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله08:43 - 1396/10/30
شهرياري خبر داد:

تردد در راههاي ارتباطی روستاهاي شهرستان پاوه با زنجير چرخ امكان پذير است

رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان پاوه گفت: با بارش برف در يك روز اخير، تردد در راههاي ارتباطی روستاهاي شهرستان پاوه با زنجير چرخ امكان پذير است.

به گزارشهزار ماسوله، رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان پاوه گفت: با بارش برف در يك روز اخير، تردد در راههاي ارتباطی روستاهاي شهرستان پاوه با زنجير چرخ امكان پذير است.

 

ابراهيم شهرياري افزود: بارش برف که از شب گذشته آغاز و تا امروز هم همچنان ادامه دارد، جامه ای کاملا سفید بر تن این شهرستان کرد و موجب خوشحالی مردم منطقه شد.

 

وی ارتفاع برف در سطح شهر پاوه را 10 سانتیمتر، در محورهای ارتباطی و سه راهي شهدا را 35 سانتیمتر ، سه راهي باينگان را 25 سانتيمتر و در ارتفاعات بیش از 50 سانتیمتر اعلام کرد و گفت: ميزان بارش ها نيز با ورود اين توده به جو منطقه 27 ميلميتر ثبت شده است.

 

وي گفت: هم اكنون راههاي ارتباطي اين شهرستان در مسير اصلي باز و تردد روان است اما در راههاي ارتباطي روستاهاي اين شهرستان تردد با زنجير چرخ امكان پذير است.

 

وي ادامه داد: در اثر اين بارشها ريزش كوه در جاده نوسود به وقوع پيوست كه با تلاش نيروهاي راهداري در كمترين زمان ممكن نسبت به پاكسازي جاده اقدام شد.