پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله01:47 - 1396/11/05
امام جمعه پاوه:

برنامه و راهبرد استکبار نداشتن آرامش و امنیت در خاورمیانه است

امام جمعه پاوه گفت: برنامه و راهبرد استکبار و ایادی آن در منطقه، تنش و جنگ دائمی در خاورمیانه و بر هم زدن آرامش و امنیت این منطقه است.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از ایرنا، ماموستا ملا قادر قادری روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری پاوه اظهار کرد: قدرت های جهانی و مستکبران هرگز اجازه نخواهند داد آرامش و امنیت در خاورمیانه حاکم باشد.
وی حمله ترکیه به عفرین سوریه را پایان بحران و مشکلات منطقه خاورمیانه ندانست و گفت: داعش در منطقه تمام شد ولی قدرت های استکباری قصد دارند با این حرکت ترکیه تشدید بحران در منطقه ادامه داده شود تا این منطقه حائز اهمیت جهان هرگز آرامش و امنیت را به خود نبیند.
ماموستا قادری در ادامه با تبریک فرا رسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خواستار کیفی و پرمحتوا شدن برنامه های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شد و گفت: تلاش شود برنامه ها در راستا و مسیر رفع مشکلات اقتصادی مردم باشد.
وی افزود: مردم شریف ایران در طول 38 سال عمر با برکت انقلاب و نظام مقدس اسلامی همراه و در همه حال با ایثار، گذشت، فداکاری، صبر، متانت و استقامت در راستای اعتلای انقلاب و نظام تلاش کرده اند.
امام جمعه پاوه یادآور شد: مردم ما با وجود مشکلات و تنگناهای اقتصادی و معیشتی هرگز قدمی از آرمان و اهداف خود عقب ننشسته اند لذا نیاز است مسئولان و دولتمردان برای رفع مشکلات اقتصادی آنها تلاش و جدیت مضاعفی داشته باشند.
در این جلسه معاون فرماندار پاوه هم گفت: در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 43 طرح و پروژه عمرانی با بیش از 130 میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
سید نجیب میرانی، برگزاری جشن انقلاب در شهرها و روستاها، گلباران مزار مطهر شهیدان و دیدار مسئولان با خانواده های شهدا، دیدار مسئولان با امام جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، برگزاری جنگ های شادی، ویزیت رایگان بیماران در مراکز بهداشتی و درمانی شهری و روستایی و برپایی ایستگاه صلواتی از برنامه های ستاد بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان پاوه است.