پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله16:14 - 1396/11/26

کارگاه آموزشی صدای پای کنکور در پاوه برگزار شد

کارگاه آموزشی یک روزه صدای پای کنکور باحضور دکتر آزاد الله کرمی در دو تایم برای دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی و اولیاء آنان در سالن امتحانات امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، مختار برزگرفرد مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه ضمن تقدیر از حضور حداکثری دانش آموزان در این کارگاه در سخنان کوتاهی خطاب به داوطلبان کنکور گفت: در هر موقعیتی که هستیم باید بهترین باشیم و زمانی که دیگران انگیزه و برنامه ندارند ما با انگیزه بخشی به خود، برنامه ریزی را در دستور کار قرار دهیم.

 

وی افزود: هیچ گاه ناامید نشویم چراکه امید یکی از مهمترین عواملی است که در موفقیت ما نقش اساسی دارد.

 

برزگرفرد با بیان اینکه انسان هرگاه اراده کند و از کمترین فرصت ها بیشترین استفاده را ببرد، می تواند موفق شود، اظهار کرد: انگیزه عامل مهمی یرای موفقیت در کنکور سراسری است و بدون انگیزه هیچ دانش آموزی قادر به هدف گذاری و دستیابی به موفقیت نیست.

 

گفتنی است در ادامه دکتر آزاد الله کرمی طی سخنان مبسوطی درخصوص انگیزه بخشی به دانش آموزان، برنامه ریزی درسی، نحوه مطالعه کتب و استفاده از کتاب های کمک آموزشی، بودجه بندی سوالات و دیگر موارد ضروری برای دانش آموزان مطالبی را ارائه کرد و در خاتمه پاسخگوی سوالات دانش آموزان شد.

 

یادآور می شود: گارکاه یکروزه صدای پای کنکور در تایم بعدازظهر نیز با سخنرانی دکتر آزاد الله کرمی برای اولیاء دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی پاوه برگزار شد و در پایان به رسم یادبود باحضور تعدادی از اولیاء دانش آموزان از این استاد دانشگاه با اهداء لوح یادبود و هدیه ای تقدیر به عمل آمد.