پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله23:55 - 1399/01/16
مدیر آموزش و پرورش پاوه:

آغاز طرح ضدعفونی مدارس با مشارکت سازمان های مردم نهاد

مدیر آموزش و پرورش پاوه؛ از آغاز طرح ضدعفونی و گند زدایی مدارس با مشارکت سازمان های مردم نهاد، خبر داد.

به گزارشهزار ماسوله،  صبح امروز مختار برزگرفرد مدیر آموزش و پرورش پاوه با تاکید بر اهتمام این مدیریت در راستای جذب مشارکت های مردمی با همکاری انجمن اولیا و مربیان، در ایمن سازی بهداشتی محیط آموزشی مدارس، از آغاز طرح ضدعفونی و گندزدایی مدارس در مقابله با ویروس کرونا با مشارکت سازمان های مردم نهاد، در این شهرستان خبر داد.

 

برزگرفرد؛ همراهی، همدلی و عزم همگانی در مقابله جدی با ویروس کرونا را در گذر از این چالش فراگیر، اجتناب ناپذیر و حیاتی عنوان کرد و از فعالیت های همه دست اندرکاران و تلاشگران سلامت، در این راستا قدردانی نمود.

 

مدیر آموزش و پرورش پاوه؛ با حضور در دبستان های شهید باهنر و سعدی، از فرایند ضدعفونی  و گندزدایی این مدارس که با همت والای اعضای کمپین مردمی پیشگیری و مبارزه با کرونای پاوه (خو به خشانی ژیان) صورت پذیرفت، از تلاش های داوطلبانه و خودجوش ایشان تقدیر نمود.

 

وی؛ ابراز امیدواری کرد، با فعالیت های صورت گرفته در سایه اتحاد و همدلی همگانی، هر چه سریعتر با رهایی جامعه از این بیماری کم سابقه، شاهد بازگشایی مدارس و شور یادگیری در محیط امن و سالم کلاس های درس باشیم.

 

گفتنی است؛ در روزهای اخیر با مشارکت داوطلبانه و گسترده کمپین های مردمی و سازمان های مردم نهاد، ضدعفونی و گندزدایی محیط های آموزشی و اداری آموزش و پروزش پاوه آغاز شده است و با هماهنگی های صورت گرفته، به محض بازگشایی مدارس با تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا؛ همزمان با ضدعفونی روزانه و مستمر مطابق دستور العمل های ابلاغی، تمامی مدارس پاوه آماده حضور دانش آموزان در کلاس های درس خواهند بود.