پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله17:51 - 1399/02/09

تقدير از اعضاي شوراي شهر پاوه به مناسبت روز ملي شوراها

همزمان با 9 ارديبهشت روز ملي شوراها، شهردار پاوه با حضور در صحن شوراي اسلامي شهر و تبريك اين مناسبت به اعضاي شوراي اسلامي شهر اين روز را گراميداشت.

به گزارشهزار ماسوله، در اين مراسم مهندس آذري شهردار پاوه ضمن تبريك حلول ماه مبارك رمضان و روز شوراها، با اشاره به ريشه داشتن نهاد شوراي اسلامي در قرآن و مباني دين مبين اسلام و جايگاه ويژه آن در نظام مقدس جمهوري اسلامي عنوان كرد: شورا نهادي برخاسته از جنس مردم و پلی ارتباطی ميان دولت و مردم است که برابر قانون وظایف خطیری بر عهده دارد که مهمترین بخش آن نقش نظارتی شورا در راستای خدمت‌رسانی بهینه به شهروندان است.

 

شهردار پاوه ضمن تقدير از همدلي و همكاري شوراي اسلامي شهر با مجموعه شهرداري در راستاي خدمت رساني به شهروندان ابراز اميدواري نمود انشاءالله با تداوم اين همكاري و همدلي تمام قواي خود را در راستاي خدمات رساني بيش از پيش به شهروندان و انجام امور عام المنفعه به كار گيريم.

 

در ادامه اعضاي شوراي اسلامي به ايراد سخن پرداخته و ضمن تقدير از مهندس آذري جهت حضور در شوراي اسلامي شهر و توجه و احترام وي به شأن و جايگاه شوراي اسلامي، از زحمات شبانه روزي شهردار پاوه تقدير و تشكر نمودند.

 

در پايان با اهداي لوح تقدير از سوي مهندس آذري از زحمات اعضاي شوراي اسلامي شهر تقدير به عمل آمد.