پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله17:12 - 1399/02/17

شناسایی و دستگیری عامل انتشار شایعه کرونا در شهرستان پاوه

رییس پلیس فتا استان از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به انتشار اخبار کذب و جعلی در رابطه با انتشار ویروس کرونا در شهرستان پاوه کرده بود، خبرداد.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از  پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ علی کریمی اظهار داشت: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا، کانالی در شبکه‌اجتماعی تلگرام شناسایی که اقدام به انتشار اخبار غیرواقعی و مطالب جعلی در خصوص انتشار ویروس کرونا در شهرستان‌ پاوه می‌ کرد.
وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا شهرستان پاوه طی انجام عملیات فنی و بهره‌گیری از تجربیات اجرایی موفق به شناسایی عامل شایعه ساز شده و طی هماهنگی قضایی، متهم را دستگیر و ضمن تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی نمودند.
سرهنگ کریمی توصیه کرد: منبع و صحت اخبار در مورد ویروس کرونا را بررسی و از انتشار اخبار، شایعات و فیلم‌های مربوط به ویروس کرونا که مورد تایید قرار نگرفته‌اند خودداری نمایید و به یاد داشته باشید اخبار مربوط به کرونا را فقط از رسانه ملی و خبرگزاری‌های معتبر دنبال نمایید.
رییس پلیس فتا استان کرمانشاه تاکید کرد: همکاران ما با رصدهای مستمر و شبانه روزی خود در فضای مجازی با کسانی در این فضا اقدام با شایعه پراکنی کند برخورد قانونی خواهند کرد.
 وی در پایان گفت: شهروندان در صورت مشاهد هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی  یا شماره تماس 08321821921 گزارش کنند.