پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله12:00 - 1399/04/01

اولین جلسه ی شورای اجتماعی شهرستان پاوه در سال جاری برگزار شد

اولین جلسه ی شورای اجتماعی شهرستان پاوه در سال جاری برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، در این جلسه معاون سیاسی – امنیتی فرمانداری پاوه با بیان اینکه یکی از رسالت  های مهم شورای اجتماعی پیش بینی آسیب های اجتماعی و برنامه ریزی برای پیشگیری و مقابله در زمان وقوع است  گفت : تقلیل  جمعیت کشور در آینده یکی از آسیب های مهم از نظر سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی خواهد بود لذا بر همه ی دستگاههای اجرایی است تا در راستای اجرایی نمودن سیاستهای ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در خصوص جمعیت برنامه ریزی مدون و کاربردی را برای خود ترسیم نمایند.

 

سیروس صادقی افزود: اجرای سیاستهای ابلاغی جمعیت از سوی مقام معظم رهبری یکی از اهداف و دستور کار های ثابت سال جاری جلسات شورای اداری شهرستان خواهد بود.

 

 سپس هر یک از اعضای شورا نکته نظرها و پیشنهادهای خود را در خصوص موضوعات آسیب های اجتماعی ارائه نمودند .

 

در این جلسه دکتر رسولی بعنوان مدعو در جلسه وضعیت آسیب های ناشی از بیماری کرونا و پساکرونا را بیان داشته با توجه به آغاز طرح تحقیقاتی بررسی مسایل ناشی از افزایش طلاق در شهرستان خواستار همکاری تمامی ادارات و افراد صاحب نظر در این خصوص به منظور اجرای موفق آن گردید .

 

در پایان با تاکید بر اینکه یکی از راههای توانمندی افراد جامعه آموزش می باشد به منظور ایجاد فضای مهارت آموزی زندگی توسط دستگاههای اجرایی مسئول در این خصوص مقرر گردید آموزش این مهارتها در سال جاری با برنامه ریزی مدون تر و مهندسی شده تری اجرا و انجام پذیرند .