پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله16:53 - 1399/04/04

فرماندار روانسر: کار در دستگاه قضایی بسیار حساس و مهم است

فرماندار روانسر گفت: با توجه به شرایط کشور کار در دستگاه قضایی بسیار سنگین، حساس و مهم است.

به گزارشهزار ماسوله، «سعدی مصطفی‌زاده» روز چهارشنبه در نشست با مسئولان قضایی شهرستان روانسر به مناسبت هفته قوه قضائیه، افزود: رسالت قوای سه گانه  خدمت به مردم و جلب رضایتمندی مردم است و رسالت دستگاه قضایی در اجرای عدالت این هدف را محقق کرده و مایه قدردانی است.

 

وی تصریح کرد:  خوشبختانه همدلی خوبی در میان اعضای شورای تامین حاکم است و خرد جمعی مبنای تصمیم گیری ها است  که این مهم تاثیر مستقیمی بر ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و رضایتمندی  بیشتر مردم خواهد داشت.

 

فرماندار روانسر اظهار کرد: همه باید در رستای خدمت رسانی صادقانه به مردم و حفظ منافع نظام تلاش کنیم.

 

مصطفی زاده یادآور شد: یکی از پشتوانه های نظام سرمایه های اجتماعی هستند که مسوُولان نظام باید برای حفظ و تقویت این سرمایه ها قدم بردارند.

 

رئیس دادگستری شهرستان روانسر نیز در این نشست گفت: در دوره تحول نظام قضایی یکی از مهمترین دغدغه های قوه قضائیه جلب رضایت اجتماعی است که این مهم تنها با شعار عملی نمی شود.

 

«فرهاد علیخانی» افزود: تحقق این مهم تنها به عهده قوه قضائیه نیست و مستلزم همکاری و همدلی دیگر نهادها است.

 

وی تصریح کرد: لازمه جلب رضایت عمومی احساس مسوُولیت و تعهد و پای کار بودن همه ادارات و نهادهای مربوطه است.

 

رئیس دادگستری روانسر اضافه کرد: همانطور که مردم وفادار به آرمان های انقلاب هستند و در همه صحنه های انقلاب حضور دارند و مدیران نظام نیز ما باید با خدمتگزاری و عمل به تکالیف پاسخگوی آنها باشیم.

 

علیخانی افزود: خروجی جلسات مدیران را باید مردم ببینند و با وجود همه کاستی ها و کمبودها مردم خواهان خدمتگزاری صادقانه هستند.

 

وی با بیان اینکه همدلی و همبستگی میان اعضای شورای تامین حاکم است گفت: به دلیل اینکه روانسر در مسیر مواصلاتی چندین شهرستان قرار دارد بسیاری از پرونده ها به این شهرستان منتهی می شود.

ایرنا