پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله23:12 - 1399/08/16

اعتراض شدید رییس اتاق اصناف پاوه از اعمال محدودیت ها تنها برای بازاریان

رپیس اتاق اصناف شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما از اعمال محدودیت ها تنها برای بازاریان و عدم همراهی و مساعدت با اصناف شهرستان پاوه توسط مسیولین اظهار گله مندی کرد.

به گزارشهزار ماسوله، رییس اتاق اصناف شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: بنا به مصوبه ستاد کرونا هم اکنون اصناف شهرستان پاوه تعطیل هستند و هرکدام اگر در مدت زمان کوتاهی واحد صنفی خود را باز کنند، پلمپ خواهند شد.

 

بهروز شفیعی افزود: این در حالی است که هیچ نهاد دیگری پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کتتد.

 

وی گفت: حضور مسافران و گردشگران در پاوه ، تجمع مردم در کنار دست فروشان در میدان فرمانداری بدون رعایت شیوه نامه های بهداشتی، تجمع کارگران فصلی بدون رعایت پروتکل بهداشتی و ورود کولبران شهرستانهای اطراف به پاوه از مواردی است که شاهد آن هستیم اما تنها مصوبه تعطیلی برای بازاریان خواهد بود.

 

وی گفت: دولت دستور تعطیلی را صادر کرده است اما بازاریان گرفتار چک و بدهکاری اجناس و اجاره های خود هستند و با تلاش فرمانداری در انتقال مطالبات و خواسته های بازاریان به بالا ، متاسفانه تاکنون هیچ پاسخی را مبنی بر مساعدت به بازاریان دریافت نکرده ایم.

 

شفیعی گفت: ما ، بخاطر رعایت سلامت شهروندان ، همراه قانون هستیم اما در مقابل انتظار داریم دیگران نیز با بازاریان همراه باشند.