پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله18:30 - 1399/10/09
سرهنگ سلطان قلی:

سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، پیرو خط امام (ره) و رهبری بود

سلطان قلی همچنین با اشاره به سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، پیرو خط امام (ره) و رهبری بود و هیچگاه از این راه راست، عدول ننمود .

به گزارشهزار ماسوله، فرمانده سپاه ناحیه پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تبریک هفته بصیرت و سالروز نهم دی اظهار داشت:حماسه نهم دی ماه و حضور مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن فهیم ایرانی به حساب می آید .

 

سرهنگ سلطان قلی افزود: روز نهم دی، روزی است که مردم ایران با آگاهی کامل، ثابت کردند بدخواهان خود و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های دشمنان را نمی خورند.

 

وی گفت:  این روز در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» شناخته میشود و برای همین، تبدیل به یوم الله گردید و جاودان شد.

 

سلطان قلی همچنین با اشاره به سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، پیرو خط امام (ره) و رهبری بود و هیچگاه از این راه راست، عدول ننمود .

 

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی مرد میدانهای سخت نبرد بود و با نگرش راهبردی و چیرگی در دانشها و فنون نظامی، همیشه دشمنان را غافلگیر و توطئه های آنان را خنثی میکرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه پاوه افزود: سپهبد شهید سلیمانی پیرو مکتب امام حسین (ع) و در راه نیل به آرمانهای آن صادق و شهادت طلب بود.

 

وی همچنین با اشاره به نامگذاری ۹ تا ۱۹ دی‌ ماه با عنوان دهه بصیرت و میثاق با ولایت گفت: این دهه، از یوم‌الله ۹ دی یعنی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت آغاز می شود و تا ۱۹ دیماه ادامه دارد.

 

سرهنگ سلطان قلی با بیان اینکه برنامه های خاصی در دهه بصیرت در پاوه برگزار می شود گفت: برنامه های اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، باید به بهترین وجه و با حفظ دستورالعملهای ستاد کرونا و قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونای حاج قاسم سلیمانی برگزار گردند.

 

وی فعال سازی ستاد شهرستانی و بزرگداشت سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی .به روز رسانی تابلوهای تبلیغاتی و فضای سازی محیطی سطح شهرستان و ارسال پیامک سالروز شهادت این سردار شهید. راه اندازی پویش مردمی (( من هم قاسم سلیمانی هستم )) و (( ما ملت امام حسینیم )) در فضای مجازی . آزاد سازی یک زندانی غیر عمد در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و سخنرانی حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه ی محترم پاوه در روز شهادت سردار سپهبد شهید سلیمانی در یادمان شهدای پاوه را از جمله برنامه های سالگرد شهادت سردار سلیمانی عنوان کرد.