پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله23:02 - 1399/11/15

ابراز همدردی و جویای اوضاع و روند درمان دانش آموز مبتلا به تالاسمی در بیدرواز/ درخواست از خیرین در کمک به این دانش آموز

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود در راستای اجرای برنامه های دهه ی مبار ک فجر انقلاب اسلامی در منزل دانش آموز پایه پنجم آریا ظهرابی حضور یافت تا ضمن ابراز همدردی از نزدیک جویای اوضاع و روند درمان ایشان باشند.

به گزارشهزار ماسوله، نجیب ویسی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود به همراه چند نفر از کارشناسان روز چهارشنبه  در راستای اجرای برنامه های دهه ی مبار ک فجر انقلاب اسلامی در منزل دانش آموز پایه پنجم آریا ظهرابی حضور یافت تا ضمن ابراز همدردی از نزدیک جویای اوضاع و روند درمان ایشان باشند.

 

ویسی در این دیدار قول مساعد داد که به جد پیگیر امور و همچنین با هماهنگی لازم با ادارات و دعوت از خیرین جهت کمک مالی به این خانواده نیازمند باشند.

 

لازم به ذکر است متاسفانه بیماری این دانش آموز تالاسمی از نوع ماژور می باشد،  و مادر وی نیز به دو بیماری مزمن مبتلا هستند که بار مالی زیادی را برای مداوای این خانواده محترم در بر دارد ، پدر این دانش آموز نیز فاقد شغل بوده واز لحاظ مالی بسیار ضعیف می باشد .

 

ویسی در پایان با آرزوی شفای عاجل برای این دانش آموز عزیز ،  از خیرین گرانقدر منطقه خواستار کمک به این دانش آموز عزیز واین خانواده محترم   در روستای بیدرواز شدند..