پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله22:34 - 1400/08/25

برنامه های هفته بسیج در شهرستان پاوه تشریح شد

صبح امروز در نشستی در شورای اداری شهرستان پاوه برنامه های هفته بسیج در شهرستان پاوه تشریح شد.

به گزارش هزارماسوله ، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه پاوه در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های هفته بسیج و با حضور مسئولین ادارات در سخنانی ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: برنامه های هفته بسیج امسال با شعار" بسیج پاره تن مردم" برگزار می شوند.

سرهنگ قاسمی با بیان اینکه مامورتهای بسیج باتوجه به تهدیدات انقلاب اسلامی تعریف میشود گفت: بسیج بعد ازانقلاب ماموریتهای دفاعی و امنیتی  و امداد ونجات و فعالیتهای اجتماعی و... را انجام داده است و هم کنون هم در بحث سلامت جامعه با فعالیت در طرح شهید سلیمانی با قدرت به ماموریت خود ادامه میدهد.

وی گفت: مبارزه با استبکار در فرهنگ قرآنی ما آمده است و همه مؤمنان موظف هستند که با استکبار مقابله کنند.

سرهنگ قاسمی افزود: متاسفانه دشمنان همواره سعی داشته اند با ایجاد تفرقه بر مناطق اسلامی مسلط شوند که در هر دوره با هوشیاری و مقاومت مسلمانان روبرو شده اند.

وی گفت: یک قدرت و معجزه ای به اسم بسیج توسط امام بنیان نهاده شد که توانست یک الگویی برای تمامی مسلمانان جهان باشد .

وی ادامه داد: تجمع بسیجیان یا نمایش اقتدار آنها ؛ آزادی زندانیان جرائم غیر عمد؛ توزیع بسته های معیشتی؛ میز خدمت؛ غبارروبی مزار شهدا؛ سرکشی از خانواده شهدا؛ و برنامه ها و مسابقات ورزشی بخشی از برنامه های سپاه ناحیه پاوه در هفته بسیج خواهد بود.

جلیل بالایی: بسیج؛ رمز بقای انقلاب و جمهوری اسلامی است

در ادامه سرپرست فرمانداری پاوه نیز در سخنانی اظهار داشت: هر اتفاقی که در جهان به وقوع می پیوندد محصول یک اندیشه است و هر اندیشه ایی که موضوعی از آن منتج می شود برای حفظ  آن موضوع همچنان فعالیت می نماید .

مهندس جلیلی بالایی افزود: شاخصه های افراد با تفکر بسیچی شامل : وقت شناسی ، وظیفه شناسی ، تکریم ارباب رجوع ، حافظ شعائر اسلامی ،و به روز است

وی گفت: قیاس تهدیدهای امروزی با تهدیدهای گذشته قیاس مع الفارق است دیروز دشمن در سنگر رو به رو مستقر بود و معلوم بود با چه کسی در حال نبرد هستیم اما جنس دشمن امروزی جنس نرم افزار است.

وی گفت: مدیران ادارات باید از حداکثر ظرفیتهای ادارات و سازمان خود برای رفع مشکلات پیش روی مردم استفاده بهینه نمایند .

وی ادامه داد: پاسخگویی به مشکلات مردم یک حرکت جهادی بزرگ است .

بالایی اضافه کرد: بخشداران میز خدمت را در هفته ی بسیج به درون روستاها ببرند و برای رفع مشکلات روستاها از طریق مدیران شهرستانی اقدام نمایند .

سرپرست فرماندار پاوه تصریح کرد: مدیران همه ی دستگاههای اداری با همکاران خود جلسه داشته باشند و برای رفع مشکلات آنها اقدام نمایند .

وی در پایان گفت: بسیار ضروری است برای رفع بسیاری از مشکلات گروه های امر به معروف و نهی از منکر فعال شوند ..—