پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله22:30 - 1400/09/04
ماموستا قادری در مراسم تودیع و معارفه شهردار :

اعتبارات، کفاف رفع مشکلات شهرهای شهرستان پاوه را ندارد

امام جمعه پاوه گفت: شهرهای پنجگانه ما در شهرستان دارای توپوگرافی بسیار سختی بوده و به همین دلیل اعتبارات، کفاف رفع مشکلات را ندارد و خوشحالم که شهرداران ۵ شهر شهرستان همگی پرتلاش، جوان، صادق، کاری و سالم هستند و این شهرداران نیاز به پشتیبانی دارند.

به گزارش هزارماسوله ،امام جمعه پاوه در مراسم تودیع و معارفه شهردار پاوه در سخنانی ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج یادگار بنیان گذار جمهوری اسلامی و دارای جایگاه خاصی در بین مردم است چرا که این نهاد از بطن مردم تشکیل شده است.

ماموستا ملا قادر قادری افزود: در جنگ تحمیلی این نیروهای بسیج بودند که جانانه در مقابل دشمن دفاع کردند و امروز بسیج در سازندگی در حال خدمات رسانی بسیار مناسی است.

وی گفت: وظایف شهرداران بسیار مشکل است و این وظیفه در شهرداری پاوه بدلیل کم بودن اعتبارات و الحاق روستاهای چهار گانه بسیار بیشتر است.

وی ادامه داد: شهرهای پنجگانه ما در شهرستان دارای توپوگرافی بسیار سختی بوده و به همین دلیل اعتبارات، کفاف رفع مشکلات را ندارد و خوشحالم که شهرداران ۵ شهر شهرستان همگی پرتلاش، جوان، صادق، کاری و سالم هستند و این شهرداران نیاز به پشتیبانی دارند.

وی اضافه کرد: امیدواریم در استان از این شهرداران پشتیبانی کافی و مناسب شود.

ماموستا قادری گفت: آنچه که مشهود است بر روی الحاق روستاهای شرقی پاوه مطالعه چندانی صورت نگرفته است .

امام جمعه پاوه در پایان گفت: وضعیت مملکت استان و شهرستان جای تحقیق نقد و گله مندی دارد و گرانی در شهرستان پاوه بسیار مشهود است و چنین به نظر می رسد که کنترل لازم بر این گرانی ها وجود ندارد .

وی افزود: ما به عنوان مسئولین شهرستان باید با هم همکاری کنیم تا مشکلات مردم مرتفع گردد.

سليم ساساني مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استان کرمانشاه نیز در سخنانی اظهار داشت: حل مشکل ترافیک شهر پاوه همواره در اولویت مهندس آذری بوده است .

وی افزود: در اثر رونق اقتصادی در شهرستان پاوه، ساخت و سازها در حد بالایی قرار دارد.

وی گفت: این ساخت و سازها بلای جان می شوند

که برخوردها با ساخت و ساز بدون مجوز، ایجابی و سلبی انجام شود.

وی ادامه داد: اگر شهرداری هزینه ای دریافت می کند بابت رفاه خود مردم و ارزش افزوده منازل شهر خواهد بود.

وی با اشاره به الحاق روستاها به شهر پاوه گفت: در گام اول ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی شده باشد، اما در اینده باعث توسعه خواهد شد.