پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله22:41 - 1400/09/04
بالایی:

خواهان تسریع در تصویب طرح تفصیلی شهر پاوه هستیم

سرپرست فرماندار پاوه گفت: خواهان تسریع در تصویب طرح تفصیلی و شروع بازنگری در طرح جامع و تفصیلی شهر پاوه هستیم .

به گزارش هزارماسوله ،مهندس بالایی  مدیر کل دفتر امور سیاسی استانداری کرمانشاه و فرماندار پاوه در مراسم تودیع و معارفه شهردار پاوه در سخنانی اظهار داشت :ظرفیت های بزرگی در شهرستان پاوه وجود دارند که یکی از مهمترین اینت ظرفیت ها حاجی ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه ی محترم پاوه هستند اینجانب مصمم هستم که از این ظرفیت برای کمک به رشد و توسعه ی پاوه  کلان استفاده را نماییم.

وی افزود: این سومین جلسه ی شورای اداری پاوه طی یکماه گذشته است و این نشان از حساسیت به مطالبات مختلف مردم است و تلاش خواهم کرد مطالبه گری مشارکت جویانه را  جایگزین طلب کاری نمایم .

وی گفت: موضوع پاسخگویی به افکار عمومی برای دولت بسیار مهم است و ما مصمم به  جامه ی عمل پوشاندن به این امر هستیم .

وی ادامه داد: فرمانداری در دعوت از رسانه ها سخاوتمندانه عمل ننموده اما هیچ خبری در فرمانداری نیست که اصحاب رسانه از آن بی خبر باشند .

بالایی اضافه کرد: شوراها ی شهرها و روستاها در انتخاب شهرداران  و دهیاران دارای آزادی عمل کامل بوده اند .

وی تصریح داشت: مردم مطمئن باشند فضای واقعی شهر و شهرداری و شوراها برای شهرداران تبیین و  شهرداران از وضعیت شهرداری ها کاملاً با خبر هستند و حجت بر آنها تمام شده است

سرپرست فرماندار پاوه گفت: خواهان تسریع در تصویب طرح تفصیلی و شروع بازنگری در طرح جامع و تفصیلی شهر پاوه هستیم .

وی افزود: امیدواریم دفتر شهری و شوراهای استانداری حمایت و هدایت نظامند خود را از شهرداری های شهرستان از جمله از نظر بودجه ریزی ،  بازنگری و تدوین بروز دفترچه ی عوارض و تعیین تکلیف ساخت و سازهای غیر مجاز دریغ ننماید .

وی در پایان گفت: مردم باید در پرداخت به موقع عوارض ، اخذ مجوزهای ساخت و ساز ، پایانکار و هزینه های مربوط به خدمات شهری شهرداری ها را یاری نمایند .—