پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله22:29 - 1401/06/08
استاندار کرمانشاه:

کل روستاهای شهرستان پاوه گاز دار می شوند

استاندار کرمانشاه گفت: تا اواسط سال اینده کل روستاهای شهرستان پاوه گازدار می شوند.

به گزارش هزارماسوله ، استاندار کرمانشاه در سفر یک روزه خود به شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: در هفته دولت توفیق دیدار با مردم برای ما فراهم شد و در کنار آن هم مردم از افتتاح و بهره برداری از پروزه های مختلف بهره مند شوند.

بهمن امیری مقدم افزود: از نزدیک با مردم یک ارتباطی برقرار کردیم و براساس برنامه هایی که پیش بینی شده بود ما ۵۳ طرح را با اعتبار بیش از ۸۱ میلیارد تومان در حوزه انرژی برق اب گاز و کشاورزی مورد بهره برداری قرار گرفت و پروژه ها مهم در منطقه که مردم به ان نیاز دارند پروزه اب و برق و گاز است.

وی گفت: پروژه برق امروز ما تقویت پست برق چورژی را افتتاح کردیم خوشبختانه شهرستان پاوه از نعمت برق همیشه برخوردار هستند و شاهد قطعی های تابستانه چه در صنعت و کشاورزی و خانگی نخواهند بود.

وی ادامه داد: در بحث گاز هم براساس تلاشی که به عمل آمده است از بین کل روستاهای شهرستان پاوه ۱۱ روستا برای بهره مند شدن از نعمت گاز باقی مانده است که ۴ روستا تا پایان سال به بهره برداری می رسند و ۷ باقی مانده تا اواسط سال اینده گاز دار می شوند.

امیری مقدم افزود: در بین این روستاها روستای هجیج به لحاظ گردشگری اهمیت بالایی دارد و سعی ما این است که هرچه زودتر این روستا گازدار شود.

وی اضافه کرد: ان شاالله در سال اینده شهرستان پاوه از نظر گازرسانی سبز خواهد شد و ما دولت خدمتگزار مردم هستیم و دولت اقای رئیسی تمام وجودش را برای خدمت به مردم به کار خواهد گرفت.