پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله22:45 - 1401/08/01
فرماندار پاوه:

آمادگی دستگاههای اجرایی برای مقابله با بحران بارش ها در حد اکمل قرار دارد

فرماندار پاوه گفت: همه دستگاههای اجرایی امادگی لازم هم در حوزه پیشگیری و هم در حوزه مقابله برای این بحران ها را دارند.

به گزارش هزارماسوله ،فرماندار شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما در رابطه با تمهیدات ستاد بحران شهرستان اظهار کرد: امسال برای مقابله با بحران های احتمالی که رخ خواهد داد یک سری اقدامات پیشگیرانه و اقدامات مقابله ای داریم .

دکتر اردشیر رستمی افزود: تلاش ما و نقطه عطف ما بر روی پیشگیری در مقابله با این بحران های احتمالی بود که در جلسه ای نیز وظیفه همه دستگاههای اجرایی در راستای پیشگیری و امادگی در مقابل این بحران ها را داشتیم.

وی گفت: بخشداری ها دهیاری ها شهرداری ها وظایف خود را احصاء و مصوب کردیم و همینطور امادگی دستگاههای خدمات رسانی، در مقابل این بحرانها اعلام شده است.

وی با بیان اینکه در بحران نباید مردم دجار عصر و حرج شوند ادامه داد: این امادگی در حد اکمل خود در شهرستان وجود دارد و اگر بحرانی احتمالا رخ دهد این بحران مدیریت و کنترل خواهد شد .

رستمی افزود: همه دستگاههای اجرایی امادگی لازم هم در حوزه پیشگیری و هم در حوزه مقابله برای این بحران ها را دارند.

فرماندار پاوه گفت: با توحه به بحرانی که سال گذشته ما در ارتباط با بارش سنگین برف در شهرستان داشتیم و انسداد مسیرها و جاده های مواصلاتی بود امسال با تاکید بر پوشش ان نقاط ضعف، سعی کردیم که ان شاالله ان پیشگیریها و اقدامات مقابله ای و امادگی لازم ایجاد شود .

رستمی در پایان گفت: همینطور دهیاری های که سال گذشته پای کار نبودن تاکید شده است برای بازگشایی مسیرها و جاده های آنتنی روستایی این همکاری لازم را داشته باشند و ان شاالله تمام شهرستان در کمترین زمان ممکن بر این بحران های احتمالی غلبه کند.