پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله20:24 - 1401/08/15
دکتر میرزاده:

مردم پاوه پیوسته در امر اهدای خون پیشتاز و پیش‌قدم بوده‌اند

دکتر میرزاده مدیرکل انتقال خون استان به همراه معاونین مالی و فنی این اداره‌کل، صبح امروز در سفر به شهرستان پاوه با فرماندار و دکتر سهرابی مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان دیدار و گفتگو کرد /.

به گزارش هزارماسوله ،ارتقاء و بهبود فضای فیزیکی پایگاه انتقال خون شهرستان پاوه جهت ارائه خدمات شایسته به مردم نیک‌اندیش و نوع‌دوست این شهرستان از جمله اهداف این دیدار بود

 دکتر میرزاده مدیرکل انتقال خون استان در این دیدار گفت: مردم نیکوکار شهرستان پاوه پیوسته در امر خداپسندانه اهدای خون پیشتاز و پیش‌قدم بوده‌اند و بر خود وظیفه می‌دانیم بهترین خدمات را به اهداء کنندگان خون ارائه نماییم .

در این دیدار دکتر رستمی فرماندار پاوه نیز بر رسالت مهم سازمان انتقال خون و لزوم حمایت و ارائه خدمات مطلوب در این حوزه تاکید کرد.

 دکتر سهرابی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه نیز در سخنانی اظهار کرد:: اهدای خون اقدامی ارزنده و یکی از حلقه‌های مهم چرخه سلامت است و ما در شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه از تمامی ظرفیت ها برای فراهم سازی تمهیدات لازم جهت تکریم اهداء کنندگان و ارائه خدمات مطلوب در این حوزه استفاده خواهیم کرد .

در ادامه سفر یک روزه به شهرستان پاوه؛ دکتر میرزاده از مرکز اهدای خون این شهرستان بازدید کرد .

 بررسی وضعیت این مرکز و برنامه ریزی و اتخاذ تصمیم مشترک جهت ارتقاء و بهبود پایگاه اهدای خون این شهرستان در راستای تکریم و ارائه خدمات شایسته به اهداء کنندگان از اهداف بازدید از این مرکز بود.