پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله14:13 - 1401/09/19
ماموستا قادری:

حرکت جدی مسئولان برای رفع مشکلات مردم در اولویت باشد

نمایندگانی از۲۵ حزب، جمعیت و تشکل سیاسی استان کرمانشاه، با حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه در فضایی صمیمانه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش هزارماسوله ،امام جمعه پاوه در این  دیدار در سخنانی اظهار داشت: سه اصل اسلام و انقلاب، رهبری نظام و مردم از اصولی است که همواره بر آن تاکید داشته و ان شاالله در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

 

ماموستا ملا قادر قادری با اشاره به آیه ای از قران کریم گفت: اگر عمر انسان، یا عمر مسئولیت و یا حتی عمر حاکمیت به 40 سال برسد باید ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند، نسبت به اشتباهات گذشته تجدید نظر نمود

 

ماموستا قادری ادامه داد: چهار دهه از عمر انقلاب ما هم سپری شده که فرهنگ دهه چهارم با فرهنگ دهه اول متفاوت است و نسل امروز همانند چهار دهه گذشته ما فکر نمی کنند .

 

امام جمعه پاوه اظهار کرد: بعد از وقایع و با فاصله گرفتن مردم از مساجد، دین و انقلاب، مشکلات علمای دین سنگین تر است و جذب افراد به مساجد سخت خواهد شد.

 

ماموستا قادری ضمن تقدیر از حضور این هیئت در میان مردم پاوه  افزود: ما اهل سنت اورامانات و اهل تشیع کرمانشاه سال‌های سال در کنار هم زندگی کرده‌ایم و باهم زیسته‌ایم و در شادی و شیون هم در کنار همدیگر بوده‌ایم و این حرکت در راستای زنده نگه داشتن این همزیستی مسالمت آمیز قابل تقدیر است.

 

امام جمعه پاوه ضمن تأکید بر لزوم حرکت جدی مسئولان برای رفع مشکلات مردم افزود : امیدواریم در آینده شاهد تحولی در مملکت باشیم، مردم ایران ۴۳ سال است روی پای خود ایستاده‌اند و نسبت به این نظام و انقلاب ثابت‌القدم‌اند انشاء الله مسئولان ما در رفع مشکلات این مردم قدم بردارند.