پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله22:31 - 1402/02/06

ممنوعیت هر گونه ساخت و سازِ مانع چشم‌انداز گردشگران در جاده بالادست پاوه

شهردار پاوه گفت: هر گونه ساخت و سازِ مانع چشم‌انداز گردشگران در جاده بالادست (بام پاوه) و خیابان شهید دکتر چمران (کمربندی) ممنوع است.

به گزارش هزارماسوله ، شهردار پاوه به خبرنگار ما گفت: در قسمت پایین‌دست جاده بالادست (بام پاوه) و خیابان شهید دکتر چمران (کمربندی) انجام هر گونه ساخت و سازی که مانع چشم‌انداز گردشگران گردد ممنوع است.

 

 مهندس مرادی شهردار پاوه ضمن اشاره به اهمیت حفظ چشم‌انداز جاده بالادست و خیابان شهید دکتر چمران از نظر گردشگری و لزوم ممانعت از هر گونه ساخت و سازی که مانع چشم‌انداز گردشگران شود افزود: این شهرداری با توجه به اهمیت موضوع، به شدت و به صورت مضاعف بر ساخت و ساز در مناطق مذکور نظارت نموده و تحت هیچ شرایطی در قسمت پایین‌دست خیابان‌های‌ عنوان شده اجازه نخواهد داد ارتفاع هیچ‌گونه ساخت و سازی از کف خیابان بیشتر شود؛ کما اینکه در کمیسیون اخیر ماده 100، رأی تخریب طبقه بالاتر از کف خیابان یک باب ساختمان جدیدالاحداث صادر شده و به زودی اجرا خواهد شد.

 

شهردار پاوه تصریح نمود: هر گونه ساخت و ساز پایین‌تر از کف خیابان نیز به مانند سایر مناطق شهر حتماً باید با اخذ مجوزهای قانونی لازم صورت گیرد.