پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله19:12 - 1402/03/08
فرماندهی مرزبانی استان کرمانشاه:

پدیده قاچاق در شهرستان پاوه ریشه کن می شود /اجازه تحرک به هیچ قاچاقچی نخواهیم داد

فرماندهی مرزبانی استان کرمانشاه گفت: با حول و قوه الهی پدیده قاچاق را در استان ریشه کن خواهیم کرد و برای همیشه پدیده قاچاق و قاچاق بری در استان و شهرستان پاوه تمام خواهد شد و با قدرت این موضوع را دنبال خواهیم کرد.

به گزارش هزارماسوله ،فرماندهی مرزبانی استان کرمانشاه در حاشیه بازدید از مرز شوشمی پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما ضمن خداقوت و خسته نباشید به نیروهای مرزداری در سخنانی اظهار داشت: همکاران ما با قدرت، و با اشراف کامل در حال حراست و پاسداری از مرزهای استان هستند با پدیده شوم قاجاق و قاجاقچیان در حال مبارزه هستند و اجازه تعرض و تردد به قاچاقچیان در مرزهای استان را نخواهند داد.

 

سردار سپهر افزود: این شرایط تا زمانی که تا آخرین این قاچاقچیان در منطقه حضور داشته باشه ادامه دارد و با قدرت با قاچاقچیان و کسانی که قصد تعرض به مرزهای استان را داشته باشند ادامه دارد و کار ما تعطیل بردار نیست.

 

وی گفت: در طول شبانه روز این وظیفه را انجام می دهیم و با حول و قوه الهی پدیده قاچاق را در استان ریشه کن خواهیم کرد و برای همیشه پدیده قاچاق و قاچاق بری در استان و شهرستان پاوه تمام خواهد شد و با قدرت این موضوع را دنبال خواهیم کرد.

 

فرماندهی مرزبانی استان کرمانشاه ادامه داد: مبارزه با قاچاق، مبارزه با جرائم مرزی و کنترل و حراست از پاسداری از مرزها و امنیت در مرزها از وظایف قانونی مرزبانی جمهوری اسلامی است و مرزبانان شبانه روز با حضور حداکثری و استفاده از تجهیزات و امکانات الکترونیکی و همه امکانات کار را دنبال خواهند کرد.

 

وی با بیان اینکه این موضوع با جدیت شکل گرفته است افزود: امروز در واقع پدیده شوم قاچاق بری در شهرستان تقریبا ریشه کن شده است و مورد استقبال عمومی، ریش سفیدان و متنفذان قرار گرفته و تقدیر و تشکر کرده اند.

 

سردار سپهر گفت: عامه مردم از این وضعیت هم بسیار راضی هستند و ما نیز ارامش مردم را می خواهیم و تا زمانی که این ارامش فراهم نشود از جهاد شبانه روزی دست بردار نیستیم و اجازه تحرک به هیچ قاچاقچی نخواهیم داد.

 

وی افزود: تا روزی که عزیزان ما با قدرت این کار را دنبال می کنند و پشتوانه قانونی دارند اجازه هیچ گونه تعرضی را در مرزهای استان نخواهیم داد.