پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله18:12 - 1402/06/14
امام جمعه نودشه:

ارتقای فرهنگ عمومی نیازمند شورای فرهنگی است

امام جمعه نودشه گفت: برای ارتقای فرهنگ عمومی در شهرهای نودشه و نوسود و روستاهای تابعه نیازمند شورایی فعال بنام شورای فرهنگی هستیم.

به گزارش هزارماسوله ، امام جمعه نودشه در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی نودشه و نوسود که در کتابخانه عمومی نودشه با حضور اعضای انجمن برگزار شد در سخنانی اظهار داشت:  برای ارتقای فرهنگ عمومی در شهرهای نودشه و نوسود و روستاهای تابعه نیازمند شورایی فعال بنام شورای فرهنگی هستیم که امیدواریم با مساعدت بخشدار که شخصیتی فرهنگ و دغدغه مند در این حوزه هستند این شورا هر چه سریعتر تشکیل گردد.

 

 ماموستا ملا احمد مبارکشاهی در ادامه گفت: رسالت کتابخانه ها ارتقای سطح علمی، فرهنگی و دینی مردم در معنای عام کلمه است و کتابخانه عمومی نودشه غنی از  عنوانهای گوناگون برای اقشار مختلف با سطح تحصیلات مختلف می باشد.

 

ماموستا مبارکشاهی هم چنین گفت: رسالت کتابخانه های عمومی ارائه ی اطلاعات نوشتاری، صوتی و الکترونیکی به مراجعین در تمامی موضوعات است که کتابخانه های عمومی نودشه و نوسود در این خصوص فعالیت خوبی داشته اند.

 

 امام جمعه نودشه در پایان گفت: امیدواریم با آغاز سال تحصیلی جدید هم اولیاء دانش آموزان و هم اولیای مدارس و هم خود دانش آموزان عزیز که عمده ترین کاربران خدمات کتابخانه هستند از منابع کتابخانه بیشترین بهره مندی را ببرند .

 

در ادامه هریک از حاضرین به بیان دیدگاههای خود پرداختند.

 

 

در پایان جلسه نیز هدایایی به شهرداران نودشه و نوسود به دلیل مساعدت‌های آنها به کتابخانه های عمومی این دو شهر به رسم قدردانی اهدا گردید.

 

عبدالله حبیبی از دبیران شایسته نودشه و فعالین فرهنگی نیز در جلسه انجمن کتابخانه های بخش نوسود از بخشدار نوسود، شورای شهر و شهردار نودشه درخواست نمود جهت به سامان نمودن فعالیت‌های فرهنگی در ابعاد مختلف در نودشه مقدمات احداث سالن اجتماعات مناسب را در نودشه فراهم نمایند.