پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله17:29 - 1402/07/08

مراسم تودیع و معارفه رئیس صمت پاوه برگزار شد

معاون سیاسی فرماندار پاوه گفت: مسئولیت ها برای خدمت به مردم هستند .آقای حسینی در طول مدت تصدیشان در صمت پاوه خدماتی ارائه نمودن زحماتی راکشیدن که از ایشان تقدیر می شود.

به گزارش هزارماسوله ، فرشاد شیخی معاون سیاسی در این نشست تصریح کرد: جابجایی امری طبیعی و تغییرات برای نوزایی و تحول در مجموعه ها و مدیریت است. آنچه امروز مطالبه اساسی مردم است مدیریت بازار است .تورم و گرانی به نسبت سایر شهرستان های همجوار در بعضی اقلام در حوزه کالا و مواد خوراکی بیشتر است و در بعضی کالا هم قیمت ها پاینتر است.

 

وی افزود: آنچه ما می خواهیم تقویت نقاط قوت مدیریت قبلی است که بایستی پیگیری شود و اگر ضعفی احصاء می شود باید در کنار قوت های قبلی رفع و به نقطه قوت تبدیل شوند و این خواست ما از مدیریت جدید صمت هست.

 

 وی همچنین تصریح کرد: ادارات صمت به همراه اتاق اصناف ،جهاد کشاورزی  و بازرسان آن و تعزیرات با اشراف میدانی بر بازار و شجاعت به دنبال تامین حقوق متقابل مردم و کسبه باشند.

 

 شیخی ادامه داد: ما در کنار صمت و مردم و بازاریان هستیم. باید گام های خوبی برای مردم و بازاریان برداشته شود.

 

شیخی خاطر نشان کرد: از دیگر خواسته های شهرستان از صمت و استان ، توجه به مزیت های طبیعی و قابلیت هایی است که دولت در گذشته در پاوه به عنوان مرکز اورامانات بوجود آورده است.انتظار است با وجود بستر ها سرمایه گذاران در حوزه های صنایع و معادن و تجارت  با اتکاء به پتانسیل ها برای ورود به پاوه ترغیب شوند تا پاوه و بازار پاوه و مرزها بیش از این رونق گیرند و قطب اقتصادی در کنار گردشگری برای مردم این دیار توامان رشد و تبلور یابد.

 

 سید علاءالدین حیدری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری نیز در این آیین گفت: ما با نشست ها و جلسات و کارگروه های که برگزار می کنیم خواسته مردم را پیگیری می کنیم و روند جدیدی از فعالیت ها در حوزه صمت و دیگر دستگاه های مرتبط را در شهرستان آغاز میکنیم .

 

 

مصطفایی معاون امور عمرانی فرمانداری نیز گفت: دوران مدیریتها کوتاه و به زودی به پایان میرسد اما واقعیت این است آنچه که باقی خواهد ماند آثار و نتایج اقدامات و تلاشها و خدماتی ست که برای حل مسائل و مشکلات مردم و ایجاد رضایتمندی بایستی پیگیری و و به نحو شایسته انجام شود .  در حوزه بازار  و اختلاف قیمتها و گرانی بی رویه  مشکلات عدیده ای وجود دارد در این حوزه مدیریت جدید باید با استفاده از تجربیات و توانمندیهای خود و رصد و شناخت مشکلات و ایجاد تعامل و هماهنگی بیشتر با سایر ادارات مرتبط و اتاق اصناف  و تشدید نظارتها بر بازار از همه ظرفیتها برای کنترل و  یکسان سازی قیمتها با سایر شهرستانهای همجوار  به ویژه میوه و تره بار استفاده نماید قطعا همه ما همراه بوده و هر کمکی که لازم باشد برای همراهی و مساعدت و کاهش مشکلات  مردم  در کنار مدیران و دستگاههای مربوطه خواهیم بود.

 

 در پایان با اهدای لوح سپاس از حسینی مدیر قبلی  اداره صمت پاوه تقدیر و حکم مسئولیت جدید  تحویل دولتخواه مدیریت جدید  اداره صمت شهرستان پاوه قرار گرفت.